دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

عیدتون مبارک

سلام بر دوستان 

چیزی ندارم بگم 

فقط دوست داشتم آپ کنم 

چیه چرا نیشت بازه؟ 

از چی بگم براتون؟ 

آهااااااان امروز قراره برم مهمونی ، راستشو بخایین از اون آپ تا این آپ بطور متوسط یک روز در میان یا مهمون رفتم یا مهمون داشتم 

3 شنبه هم دعوتم برا جشن! 

ولی شاید نرم مثلا کلاس بزارم بگم: امروز کارم خیلی زیاده،یا بگم وااااااای شرمنده من ماموریت بودم نشد که بیام! 

خب چیه باید بهونه درست حسابی براش بیام وگرنه خفه ام میکنه اگه بدونه من فقط به علت اینکه از بس این چند روزه تو این مراسم های بزن و بکوب بودم خسته شدم!! اون میگه تا به من رسیدی خستگیت گل کرد؟چی دارم بگم؟پس همون کار رو بهونه میکنم. 

از اوضاع خودم هم بپرسین شکر خدا خوبمممممممممممممممم 

شاید این مراسم ها باعث شده خوب باشم اخه من زود جوگیر می شم تو این مراسم ها کلا اگه یه آهنگ شاد بشنوم هااااااا پا میشم میرقصم 

چه کنم؟در این مورد قبول دارم که سبک سرم 

هااااا یعنی خودتون این جوری نیستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خیلی حرف زدم آره؟باوشه من میرم برسم به مهمونی دوستام منتظرن هی اس میرسه زود بااااااش سپیددددددددد نا داد نزدن من رفتم بای 

امیدوارم شما هم خوش باشین  

همه تون رو دوست دارم 

پ.ن : یادم رفته بود عنوان بزارم براش الان که یادم افتاد هیچی به ذهنم نرسید جز همین

بی خوابممممممممم

من الان یه سپیده ام که داره آرزو میکنه جمعه زودتر برسه تا ساعت۹ صبح بخابه ،خیلی خابم میاد خیلیییییییییییی 

جای همگی خالی این 2 روزه کلی خوش گذشت کلی رقصیدیم و پا دردش برامون موند،جشنشو ترکوندیم و عروس خانم هم گفت انشا.. عروسی شماها جبران میکنیم(یعنی اگه روزی من عروس شدم میاد و می ترکونه! )دیشب بقدری خسته بودم که نتونستم برم دوش بگیرم!فکرشو بکنبن الان من چه شکلی ام با این موها...... این آرایشگرام تا میتونن از این آشغالا میزنن به سرت موهام سفتن در نظر بگیر من چه جوری خابیدم با این موهااااا چند بار بیدار شدم شب اصلا نمیتونستم بخابم مقنعه که الان سرمه حدود 5 سانتیپف کرده! 

وضعم خیلی خرابههههههههههههههههههههههههههه میخام بخااااااااااااابم  

 

راستی تنبل تر از من سراغ دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

عنوانش هر چی که دوست داری!

نمیدونم این روزها چرا هر چقد که میخابم باز صبح که بیدار میشم خاب آلودم! 

دلم لک زده برا اون خاب هایی که 10 دقیقه میخابی وقتی بیدار میشی فک میکنی چند روزه خاب بودی! اصلا یادم نمیاد آخرین بار کی این طور خابیدم! 

 

اگه میخایین بدونین زندگیم چطور میگذره باید بگم زندگی من این روزها در گیجی خلاصه میشه همیشه منگم نمیدونم چیکار باید انجام بدم چطور باید فک کنم چطور زندگی کنم! همه کار ها یادم میره و برای معمولی ترین کار هم باید یادداشت بنویسم! همه میگن تو که همه چی یادت می موند تو چت شده؟ و من هیچ جوابی ندارم بگم چون خودم جوابشو نمیدونم! وقتی باهام حرف میزنن با چشهام همچین نگاه میکنم انگار غرق اون حرف شدم اما حواسم پیش اون حرفه نیست رفته یه جایی اون دور دورا برا خودش دور میزنه و ویراژ میده!  

میگم میخندم ، ولی حواسم جمع نیست کاش حداقل میدونستم کجاست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

پ.ن: جواب آزمایش خونم رو گرفتم نبردمش هنو پیش دکتر تا مرض ناشناخنم رو کشف کنه ولی با سواد اندکم فقط فهمیدم تری گلیسیرید خونم بالاست! بابا من که اصلا غذای پرچرب نمیخورم!

زندگی را دوست دارم

زندگی رو با تمام تلخی هاش دوست دارم 

زندگی رو با تموم حالگیری هاش دوست دارم 

زندگی رو با تمام سختی هاش دوست دارم  

زندگی رو حتی وقتی آدم میخاد نباشه دوست دارم  

زندگی رو حتی وقتی داره با تمام نیروش بهم فشار میاره دوست دارم  

زندگی رو حتی وقتی با زور می خاد منو بشکنه دوست دارم 

 

زندگی ، ای چرخ فلک میخای منو از پا در آری؟ 

نمی  تونی؟ 

میخای چی رو ثابت کنی؟ 

که قوی هستی ؟ 

که می تونی هر بلایی دوست داشتی سرم بیاری؟ 

چی رو میخای ثابت کنی؟ 

کلام آخرتو بگو بینم؟؟؟؟؟؟اینها چه اداهایی هس که داری سرم میاری؟ 

دیگه دارم از دستت کلافه میشم نامردی نکن کوتاه بیاااااا 

تشکر از شیر زن

دوست دارم هر کی اینا رو میخونه یه آمین از ته دلش بگه  

 

-خدایا تمام مردانی که هیچ وقت از شهوتشان سیر نمی شوند و دوست دارند هر روز با یه زن باشند رو عذاب بده عذابی که درس عبرتی شود برای باقی مردان. 

 

-خدایا تمام مردانی که نمی توانند درک کنند زن ها برای ایجاد آرامش مردان آفریده شده اند و زن ها را عذاب می دهند عدابشان ده عذابی که سخت تر از آتش جهنمی باشد که همه آن را توصیف میکنند. 

 

-خدایا تمام زن هایی را که شیر زنی هستند و در مقابل ظلم مردان استوارند و به لطف خودت همیشه پیروز، لطفی فرما تا همیشه همچنان استوار و سربلند باشد. 

 

-خدایا تمام مردانی که از شکستن غرور یک زن خشنود می شوند غرورشان را بشکن تا بدانند شکستن غرور  یعنی چه!  

 

به امید روزی که قانونی پا برجا باشه که هیچ مردی جرات اذیت کردن زنان را حتی برای یک ثانیه نداشته باشد. 

 

حالا ازتون میخام برای سلامتی دوستم ، بهترین دوستم عزیز دلم دعا کنین.دعا کنین که اون همیشه بتونه مثل امروز سربلند باشه احساس غرور داشته باشه،اینو باور کنه که می تونه اون می تونه که هر کاری انجام بده. 

 

آره نازی با خود خودتم تو قادری تو می تونی  جلوی همه مشکلاتت همه شون دووم بیاری مثل امروز که تونستی 

نازی ما همه به داشتنت افتخار میکنیم و ازت ممنونیم که تونستی امروز شکستش بدی ازت ممنون که ثابت کردی زن ها می تونن . زن ها هیچ چیزی از مردها کم ندارند.  

ممننووووووووووووووووووون ازت

 

 

تایید نشده

سلام به دوستان 

دیروز تو جلسه کارنامه دومی که صادر شده بود برا شرکت ها(عملکرد یک ساله)ها دادن 5 هزار کیسه کمتر تایید کرده بازرگانی از آمار من ،نمیدونم چرا حالا این آ-غ هست خدا به دادم برسه تو کردستان.دلشوره دید دارم نمیدونم میتونم 5 تن رو حل کنم یا نه!بابا من کارم درسته حتی الان هم دارم گزارش میگیرم چیزی نمیتونم پیدا کنم همش درسته با هم میخونن نمیدونم این 5تن کجاست که من نمیبینمش.امروز کلا باید با این سایت ور برم تا پیدا کنم چی شده.واااااااااااااای اگه پیداش کنم رفت 5 تن! کاش پیداش نکنم اگه پیدا نکنم اعتراض مینویسم به وزارت که چرا این جوری شده.دلشوره زیادم از کردستان هست اگه اونجا تایید نشده باشه حدود 40 تنی خواهد بود حالا با این وجود 11 میلیون تومن کم تایید شده یعنی قراره من هر چی پول دارم بدم به شرکت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه اصلا11 میلیون رو ندارم باید قرض بگیرم!!!!!!!!!

نههههههههههههههههههههههههه