دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

اسمشو چی بزارم؟؟؟؟؟؟

همیشه تو کتابها خوندیم تفاوت بین انسان و حیوان در عشق ست خدا عشق رو گذاشت تو قلب انسان ها ولی خیلی وقتها کینه و نفت هم تفاوت بین ما و اونها میشه!ولی نمیشه اینو گفت چون شتره از ما کینه ش بیشتره!از وفا هم نمیشه گفت چون سگه از ما وفاش بیشتره!(اینو که نوشتم بعضیا یادم افتادن که وفا نمیدونن چیه و دارن به طرف مقابلشون خیانت میکنن!این یعنی قد یه سگ هم نیستن!چه برسه به آدمش) 

ولی من دارم الان این عشق رو تو تمام وجودم حس میکنم احساس میکنم سراسر وجودم سرشار از عشقه خیلی حسه خوبیه وقتی دارمش دیگه عصبی نمیشه!دیگه زود قاط نمیزنم و هیچ جای بدنم درد نمیکنه کارام خوب پیش میره آرامش دارم کلا احساس خوبی دارم همیشه کارام رو با یه عجله انجام میدادم عجله که نه یه اضطراب همیشه تو وجودم بود که نکنه دیر شه ولی این دو روزه هیچ اضطرابی ندارم لحظاتم خوب میگذرن رودخونه ی زندگیم آرومه و هیچ بادی نمی وزه 

خدا جونم خیلی دوست دارم تو رو شکر میکنم که دوباره این احساس رو تو وجودم کاشتی دوباره این احساس رو دارم ازت ممنونم خداااااااااااااااااااااااااااااااا  

تو رو شکر میکنم که یه قلب بهم دادی که میشه عشق رو توش جا کرد و باهاش عاشق شد! 

نمیدونم لیاقت اینو دارم بگم عاشقم یا نه!ولی میگم یه احساس خوب تو وجودمه نمیدونم اسمشو چی بزارم 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

عاشقتم

نظرات 24 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز،وبلاگ زیبایی داری اگر مایل به تبادل لینک با وبلاگ منو عشقم نگار هستی،وبلاگمو با اسم عاشقانه های نگار و سعید لینک کن بعد بهم خبر بده که با چه اسمی لینکت کنم،ممنون،خدافظ

دختر کوچولو 1390/06/16 ساعت 10:50

سلام عزیززززززززززززززززززززززززززم

دختر کوچولو 1390/06/16 ساعت 10:52

قربونت برم که دیگه قاط نمیزنی و احساس عشق میکنی

دختر کوچولو 1390/06/16 ساعت 10:54

سژیده خوشحالم که با مجید هستی و اینقدر خوشحالی

دختر کوچولو 1390/06/16 ساعت 10:57

سپیده خوشحالم که با مجید هستی و اینقدر خوشحالی



اشتباه تایپی بود:دی من همیشه وقتی هول میشم غلط تایپ میک نم

فیروزه 1390/06/16 ساعت 11:32

با کمی تاخیر تبریک میگوئیم بابت این احساس زیبا
احساستان پاینده باد

فیروزه 1390/06/16 ساعت 11:35

سپید ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷
با آرزوی اینکه مثلاْ ۵۰ سال دیگه هم از داشتن این عشق همین قدر خوشحال باشی عزیزم

موری 1390/06/16 ساعت 12:47

چه قد احساس میکنم ازین فیروزه بدم میاد !

اخه همیشه اوله و پر کار

مرتضی احترامتو نگهدار یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این هم حرفه تو میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاهشا تکرار نشه
خب اگه دوست داری مثل اون باشی فعال باش نه اینکه بیای و این حرفها رو بزنی

نظرات و دیدگاه‏های ایلیا درباره‏ی مسائل و موضوعاتی که انسان و جامعه با آن رو به روست، بدیع و خیره‏کننده است...
www.oloomebateni.com
www.oloomebateni.blogsky.com

Nazanin 1390/06/16 ساعت 17:23

khoshhalam azizam

hamishe hamintor shaad va baenergy bashi

ممنون عزیزم قربونت برم
همچنین خودت امیدوارم به زودی حل شه

Nazanin 1390/06/16 ساعت 17:25

dooset daram va arezoo mikonam hamishe por bashi

az in ehsase saazande va khoob

eshghetoon javid azize delam

ممنون عزیزم مرسی برای دعای قشنگت

Nazanin 1390/06/16 ساعت 17:28

movazebe eshghetoon bashid har dotoon

ham to ham majid

har do tatoono doost daram

عزیزم دوست داااااااااااااااااااااارم
ممنوووووووووووووووووون عشقم

دختر کوچولو 1390/06/16 ساعت 18:07

[بوسه][گل]سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل]سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]
[بوسه][گل] سالگرد 6 تایی ها مبارکهههههه [بوسه][گل]

بابا مها شلوغش نکن الان برو جدول رو نگاه کن حال کم اصلا اونقد دور دورای جدول هستین که نمی بینمتون رتبه چندین! ها ها هااااااااااا

دختر کوچولو 1390/06/16 ساعت 18:08

اجازه بدید بترکونم

چی رو بترکونین رتبه آخر جدولتون رو؟؟؟؟؟؟

فیروزه 1390/06/17 ساعت 08:36

سلام عزیزم صبحت به خیر روز خوبی داشته باشی

فدای شما بانووووووووووووو
قربونت برم من

سحر 1390/06/17 ساعت 09:39

وای سبیده نمیدونی چقد خوشحالم که اینو میشنوم....
چقد خوبه که آرومی سبیده ....
امیدوارم این حست همیشه بمونه باهات...
امیدوارم قلبت همیشه لبریز از عشقی باشه به خدا و بعدش کسی که لیاقتتو داره...
دوست دارم عزیزم
بووووووووووووس

ممنونمن سحر مرسی ازت
تو خوبی؟
چی شد؟زنگ زد؟

Nazanin 1390/06/19 ساعت 04:14

yad avari inke kheyli dooset daram


aaasheghetam azizam bikhabi amoonamo boride ama

vaghti fekr mikonam che doostaye toopi daram

labkhand mizanam be inhame khoshbakhti


dooset daram

عزیزززززززززززززززززززم
قربونت برم من
فدای اون لبخند نازت بوووووس
از خدا یه هفته خوب برات میخام سرشار از عشق

فیروزه 1390/06/19 ساعت 08:12

سلام دخترم روز خوبی داشته باشی

ممنون عزیززززززززززززززززم
شادیت آرزومه

فیروزه 1390/06/19 ساعت 13:44

سحر زنگ زد گفت خودم حذف کردم و آدرس وبلاگ جدیدم رو بهتون میدم

ممنون که خبر دادی

سحر 1390/06/20 ساعت 00:44

سلام سلام ما آمدیییییییییییییییییییییییییییییم
الان بنده یه سحرم که خودمم موندم چشمام چه جوری بازه!!!!!!!!!! دارم میمیرم از خستگی و منتظر نتایج کنکورم! قرار بوده 12 بیاد فعلا که هنوز سرکاریم.........
واسه وبلاگم سپیده آدرسش دست کسی افتاد که مجبورم شدم تمام مطالبو که حذف کنم تازه آدرسمم عوض کنم

خوش اومدی
امیدوارم که خوب باشه نتیجه اش خوبش که حتما خوبه ولی اونی باشه که تو میخاستی

فیروزه 1390/06/20 ساعت 08:22

تو هم خفه کردی منو با این اسمشو چی بزارم
اسمشو بزار امقزی دور کلاش قرمزی
بابا پاشو بیا ببینممممممممممممم
عاشختمممممممممممم


قربونت برم منننننننننن

موری 1390/06/27 ساعت 11:05

اولا دلخورم ازین که برای مطلب هات رمز میذاری بعد میای میگی چرا کم پیدای !!‌خب بیام کجا نظر بدم ؟!

دوما اینکه عزیزم من همیشه به یادت هستم !

سوما اینکه برد استقلال رو بهت تبریک میگم !!

چهارما هر جا هستی خوش و خرم باشی عزیز !

مرسی مرتضی مرسیییییییییییییییییییییی
ممنون ازت
منم امیدوارم همیشه شاد باشی و بخندی
ممنون

سارا 1390/07/10 ساعت 10:23 http://saaaraa.blogfa.com

سلاااااااااام عجقم، خوبیییییییییییی؟
وای سپید این قدر که دیر به دیر آپ میکنی دیگه کر نمیکردم این همه آپ کرده باشی.
خوشحالم که همه چی آرومه عزیزم

ممنون سارا جون
ممنون که سر میزنی
ممنون







سلام گلم

واقعا وب جالبی داری.

خیلی محشره.



تا بعد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد