دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

سپید میگوید........

سلام به همگی حرفی ندارم فقط اومدم آپ کنم 

خب جونم براتون بگه! هوا خیای خوبه خیلی خوب صبح ها دوست دارم سرویس دور تر بود و کمی قدم میزدم!امروز زود تر اومدم از خونه بیرون و حدود ۲۰ متری رفتم جلوتر از مقرر سرویس 

 آآآآآآآآآآآآآخ جوووووووووووون فردا جمعه س و من دور خونوادم قراره صبحونه بخورم خدا جون شکرت 

ولی نمیشه خیلی دیر اومد!چون فردا حسابرسمون میاد! ولی با یه کارت عروسی هم میاااااااااااااد ۳ شنبه جشنشه خدا قسمت کنه بریم یه حالی کنیم. 

اگه برم جشن میام و می نویسم که چی شد تو جشن   

همه تون خوش باشین و آخر هفته خوبی داشته باشین دوس جونیااااام

نظرات 33 + ارسال نظر
فیروزه 1390/07/07 ساعت 09:46

اووووووووووووووووووووووووووووووووووول

تو که همیشه اولی عزیزززززززززززم

فیروزه 1390/07/07 ساعت 09:47

انشاالله که جشن میری و بهت خوش میگذره عزیز دلم

مرسی عزیزم امیدوارممممممممم

فیروزه 1390/07/07 ساعت 09:48

صبحونه هم در جوار خانواده بسیار بسیار بهت مزه بده عزیزم

ممنووووووووووون شما که نهار رو هم میل خاهید کرددد

فیروزه 1390/07/07 ساعت 09:49

این احی هم هی میاد و میره مرتیکه . . .

اهههههههههههههههههههههه
باز این سرو کله ش پیدا شدددددددد

فیروزه 1390/07/07 ساعت 09:52

یک عالمه بایگانی دارم سپید
نصرت رو هم که شروع نکردیم

واااااااااااو شروع خاهیم کرد نصرت جان را

فیروزه 1390/07/07 ساعت 09:52

روز خوبی داشته باشی عزیزم امیدوارم که تموم روز خنده رو لبت باشه

مرسی عزیزم همچنین برا خودت

فیروزه 1390/07/07 ساعت 09:53

اینم ۷ با آرزوی بهترین ها واسه بهترین دوست دنیا

سلام
وبلاگ باحالی داری
خوشحال می شم یه سریم به من بزنی

ممنون که سر زدی حتمااااااا

فیروزه 1390/07/07 ساعت 11:14

سپیییییییییییییییییییییید یعنی این لباس و چترتون تو حلقمممممممممممممممممممم
چکمه هاتون که دیگه من و مرده
عسیسممممممممممممممم قالب جدیدت مبارکککککککککککککککککککککککک

مرسی عزیزززززززززززززززززززم
قربونت برم مننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
عزیزمییییییییییییییییییییی
سفارش دادیم بر شما هم میاد انشالله

تـــناز 1390/07/07 ساعت 11:54

وای خانوم چه قالب خوشرنگی دارین شما(:

قالبتونو بخورم

مرسی عزیزم
خوش اومدی

[ بدون نام ] 1390/07/07 ساعت 11:56

این عکس رو دارم(;

عید یکی از عکسهای این دوتا رو گذاشته بودم (;

عکس این دو تا رو میگم این بالا

بلی خانمی که اسمتم نمی نویسی بعد منو دعوا میکنی که چرا آدرس نزاشتم!!!!!!!!!

تـــناز 1390/07/07 ساعت 11:57

اون بالایی من بودم:دی

بلی بانو بلی

تـــناز 1390/07/07 ساعت 11:58

آخر هفته ی خودتم خوب باشه عسیییییسممممممم

همچنین شما خانم خانما!
تناز دیشب تو خاب اونقد باکلاس شده بووووووووووودی که نگو ووووووووووووو

تـــناز 1390/07/07 ساعت 12:00

بوس بوس بوس بوس

کیس کیس کیس
قربون شمااااااااااااااااااا
تناز دقت کردی هر وقت میای اینجا بحث جشن هست!!!!!
این و میزاریم به حساب خوش یمن بودنت عزیززززززززززززم

رها 1390/07/07 ساعت 14:59

سلام به سپیدولی نازنینم
کی میشه که توام بلاگفایی بشی :-<هییییییی
خوشحالم که خوشالی
لیلیلی یلیلیللیلی
روزتم میبارک دخترچی

ممنون خانمی روز خودتم مبارک
عزیزم از بلاگ اسکای خوشت نمیاد؟

Nazanin 1390/07/08 ساعت 00:55

sobhoone nooshe joonet azizam

goosht beshe be roonet azizam

مرسی ولی نتوانستیم بخوریم به جاش کلی خابیدددددددددددددم

Nazanin 1390/07/08 ساعت 00:56

aroosi ham behet khosh begzare azizam

مرسی عزیززززززززم انشالله که میریم

Nazanin 1390/07/08 ساعت 00:57

movazebe khodet bash

shaad bashi azizam dooset daram

من عاشقتمممممممممممممم
عزیززززززززززززززززززززمی عزیزم

sahar 1390/07/08 ساعت 20:48

سلام بانووووووووووووووو
شما شیرینی خواسته بودید!؟

بلی ولی جالب آنکه کسی به ما شیرینی نداد!!!!!

فیروزه 1390/07/09 ساعت 08:17

سلاممممممممممممممم
صبح به خیرررررررررررررررررررررررررر
هفته خوبی داشته باشی عزیزم

امیدوارم برا همه مون یه هفته خوب باشه این هفته عزیزززززززززززززان

قربووووووووووونتـــــــــــــــــــــــــــــــــــ :*


اینم آدرس کلمو نکنی...:دی


چه خوب باکلاس شده بودم :دی

آفرین آفرین
بلی بلی بسی با کلاس شده بودید :دییییییییییییی

:*


کییییییییییییییییییییییییییسسسسسسسسسس

سلام سپید عزیز...
خوبی؟
من یه مدت گرفتار بودم و الآن هم خط اینترنتم قطعه،اما اومدم یه عرض ادبی کنم...
چه خبرا؟بهت تبریک میگم بابت تبرئه شرکت در کردستان،باید به خودت افتخار کنی،چون من می دونم حسابرسی مالی چقد اعصاب خردکنه و حسابرسا چقد سخت می گیرن،بخصوص وقتی که اتهامی علیه شرکت یا شخصی مطرح باشه و تو این آشفته بازار اختلاس بانکا و ....
موفق باشی...راستی،استان ما نمیاین؟اگه اومدی میخوام دعوتت کنم یه جای کم نظیر و حتی میشه گفت بی نظیر از زیبایی های استان زیبامون...من با خانمم و خانواده،شما هم قطعا با همکاراتون میاین،پس نباید مشکلی باشه...نه؟!!!!اگه اومدین اینورا حتما خبر بده...
گفتی عروسی دارین؟!!!مبارک باشه...خوش بگذره...
Black13

ممنون ازت لطف داری ممنون که بهم سر زدی
و ممنون که یادته دقیقا کدوم پرونده هست
امیدوارم روزی برسه که بیاییم اونجا برا ماموریت
خوشحال می شم شما و خونوادتون رو ببینم

موری 1390/07/09 ساعت 14:26

وای سپید جان ممنونم ازت که بهم سر میزنی !!‌

چیزیم نیست بابا !!‌

فقط یه مشکلی برام پیش اومده بود که یکم از لحاظ روانی مشکل داشتم !


موفق باشی !

تو خوبی ؟

خاهش
خدا رو شکر که بهتری
منم خوبم بسیار بسیار ممنوووووون

سلام سپیده جان
گفتم من که آپم پس دوست خوبم رو خبر کنم
راستی وبلاگت رو لینک کردم

پس ما هم شما را لینک خواهیم کرد

موری 1390/07/09 ساعت 17:03

ای بابا ! حرفی میزنی ها !‌سپیده جان اون فهمیده چه قد دوسش دارم ولی وقتی نمیخواد قبولم کنه !! عشق زوری نمیشه که ! البته حق میدم بهش ! چون منم تکلیفم با اون و خودم مشحص نبود !‌

از دانشکده هم متنفرم بابا ! ولی چون اخرین باره بالاخره آدم یاده خاطراتش میفته دیگه !~

بلی بلی عشق زوری نمیشه!

فیروزه 1390/07/10 ساعت 08:00

سلام
صبح هااااااااااااا چقدر بازار ۷ داغه
اینم از سومیش
روز خوبی داشته باشی

مرسی عزیزم

سارا 1390/07/10 ساعت 10:26 http://saaaraa.blogfa.com

عاشقتمممممممممممم

سلام سپید عزیز...
شما لطف دارید...خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید...منتظرم و دعا میکنم حتما بفرستنتون اینجا...ولی اگه ماموریتی نشد هم مشکلی نیست،خوشحال میشم مناسبتی مثل تعطیلات نوروز درخدمتتون باشم...باور کنین استان چهار فصل ما نه تنها بهار بلکه همین حالا هم زیباترین مناظر طبیعی کشور رو داره...همین حالا تو منطقه سی سخت و قله های دنا هنوز زمستونه و برف کوهها رو پوشونده،منطقه طسوج بهاره و آدم از هوا لذت می بره،گچساران هنوز تابستونه و منطقه ما هم هرچند هنوز سبزه بخاطر شالیزارهای اطرافش اما بوی پاییز رو از همه جا میشه حس کرد که با عطر برنج که برداشتش داره شروع میشه قاطی شده و آدم رو مست میکنه ...!!!چهار فصل در کنار هم با فاصله حداکثر شصت کیلومتر از همدیگه که فکر نکنم هیج جای کشور این حالت رو بشه پیدا کرد...پس مطمئن باش که از اومدن پشیمون نمیشی،انشاءالله با خانواده تشریف بیارین،تازه باید اینجا رو به همکارا و دوستانتون هم معرفی کنید بیان ببینن و لذت ببرن...خلاصه...منتظرتونیم...
شاد و سلامت باشید...
Black13


حتمااااااااااااااااااا
ممنون از لطفتوووون

موری 1390/07/11 ساعت 10:24

سلام !
اولا که نرفتم دانشگاه ! موند یه روز دیگه !
دوم اینکه این بلک ۱۳ بچه کجاس که این همه زوری میخواد بری محلشون ؟‌!!‌


استان سرسبز کرمانشاه

فیروزه 1390/07/12 ساعت 08:17

سلام روز خوبی داشته باشی عزیزم

مرسی عزیزم

موری 1390/07/12 ساعت 10:26

اونو که گفتی پاک کن کردم !

کرمونشاه هم جای باحالیه !!
اگه رفتی عکساشو بذار برامون !

مرسی حتما

موری 1390/07/13 ساعت 09:47

نمیدونم سپید جان !

مغرور نیستم به خدا ....

اتفاقا من غرورم رو گذاشتم کنار و بهش گفتم دوسش دارم ! ولی اون نمیخواد باشه ! شاید حق داره خب !!‌

چون من هیچ وقت نگفتم که برای چی دوسش دارم !‌

تو به خاطر چیزی که نباید دوسش داشته باشی
بخاطر خود خودش دوسش داشته باش !
شاید نتونستی بهش بفهمونی که اون رو برای همیشه میخای!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد