دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

چیزایی که الان دارم بهش فک میکنم

موندم بین این همه فکر و خیال 

به خودم میگم که چرا اینقد سست هستم!چرا باید من وابسته یه نفر باشم که حتی وقتی اون بهم نگه شب بخیر نتونم یه شب بخابم؟واقعا چرا باید این همه وابسته یکی باشم؟ 

برا یکی هلاک شم؟ 

بدون اون دیگه نتونم؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرا باید توقعم خیلی زیاد باشه ازش بخام اون هم مثل من باشه ازش بخام مثل من رفتار کنه وقتی اون تو زندگی من اولویت اول هست من هم برای اون باشم؟ 

چرا باید ازش این ها رو بخام؟ یکی نیست بگه همه که مثل هم نیستن! 

یکی نیست بگه خفه شو! 

یکی نیست بگه وقتی ازش زیاد انتظار دارم و دلم به همین خاطر ازش میشکنه بگه نکن این کارو!  

آهان علتش رو پیدا کردم!زیاد بهش فک میکنم وقتی قبل از اومدنش دارم فک میکنم به لحظه ای که میرسه و تو ذهنم نقاشی میکنم که قراره این طور شه و هیچکدوم اتفاق نمی افته دلم می شکنه! 

باید یاد بگیرم که زیاد بهش فک نکنم!  

بهترین راه حل همینه!

دلم برات تنگ شده

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تولدت مبارک فیروزه جان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

لعنت به این زندگی!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سپید میگوید........

سلام به همگی حرفی ندارم فقط اومدم آپ کنم 

خب جونم براتون بگه! هوا خیای خوبه خیلی خوب صبح ها دوست دارم سرویس دور تر بود و کمی قدم میزدم!امروز زود تر اومدم از خونه بیرون و حدود ۲۰ متری رفتم جلوتر از مقرر سرویس 

 آآآآآآآآآآآآآخ جوووووووووووون فردا جمعه س و من دور خونوادم قراره صبحونه بخورم خدا جون شکرت 

ولی نمیشه خیلی دیر اومد!چون فردا حسابرسمون میاد! ولی با یه کارت عروسی هم میاااااااااااااد ۳ شنبه جشنشه خدا قسمت کنه بریم یه حالی کنیم. 

اگه برم جشن میام و می نویسم که چی شد تو جشن   

همه تون خوش باشین و آخر هفته خوبی داشته باشین دوس جونیااااام

سپید موفق می شوددددددددددددددددددددددددددددد

یادتونه اومدم گفتم یه پرونده داریم تو استان کردستان باید برم از شرکت دفاع کنم تو تعزیرات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

وااااااااااااااااااااااااای باورتون نمیشه حکم تبرعه شدنش اومددددددددددددددددددد 

وای خدا جون شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خدایا شکرتتتتتت 

خداااااااااااااااا عاشقتم من 

زنگ زدم به رییس گفتم گفت اولین وکالتت موفق شدی بهت تبریک میگم 

خدا جون نوکرتمممممممممممممممممممممممممممم 

مرسی خدا که اینقد خوشحالم کردی 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

قربونت برم من خدااااااااااااااااااااااا دوست داررررررررررررررررررررررررررم 

خدا جون چاکرتم دوست دارم مرسی ازت