دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

جرا؟

یه بار اومدم خودم و خالی کردم ولی وسطه راه همش پرید!میدونستم می پره ولی تا کنترل آ رو زدم پرید!انگاری میدونست میخام نتونه حالمو بگیره اون زودتر جنبید! 

 داشتم میگفتم: 

 

وقتی احساس میکنی همه چی آرومه وقتی همه چی خوبه خوب پیش میره وقتی باز برای زندگیت انگیزه داری وقتی باز میخای بجنگی وقتی باز میخای خودت باشی و تصمیمت رو گرفتی وقتی همه بهت میگن دختر نرو این راهو ولی تو دلت بهشون نیشخند میزنی میگی مگه نمیبینی؟مگه نمیبینی من بیشتر از سابق دوسش دارم  وقتی خاهرت بهت میگه نمیخام ازت توضیحی بخام فقط ازت می پرسم مسدونی داری چیکار میکنی؟میگی بهش آره به من اعتماد کن من میدونم دارم چیکار میکنم و تو دلت میگی یعنی تو تو این چند روز ندیدی من چقد خوبم؟؟؟؟؟یعنی نمیدونی دارم از عشق لذت میبرم؟یهنی نمیبینی دارم عشق رو احساس میکنم؟؟؟
بعد یهو یه حرف یه اتفاق بیافته از یه حرفش خوشت نیاد و بگی پیش خودت انگار........ در این حین انگار یکی میاد دم گوشت میگه آره دوباره اشتباه کردی!اون موق هست که دیگه دوست نداری کلمه ای بشنوی و میگی سووووووووووس نمیخام چیزی بشنوم!گوشی رو دوست داری قطع کنی!دوست داری کسی رو نبینی!چون یه شوک بهت وارد شده نمیخای باورش کنی!ولی خود به خود تمام حرفهایی که همه بهت میگفتن توی ذهنت مثل یه ویدیو میان و میرن دوست نداری ادامه پیدا کنه دوست داری استاپ بزنی به همه اتفاقها!!!!!!!!!!!بگی نهههههههه نهههههههههه من دارم اشتباه میکنم!اون یه حرف بود ولی دوباره اون میاد کسی که نمیشناسیش ولی میاد و بهت میگه نههه حرف نبود ما همه عمل هایی که انجام میدیم رو همیشه به زبون میاریم!
دارم به این فک میکنم چرا به من خوبی نیومده چرا بعد یه مدت کوتاه که دارم لذت میبرم از زندگیم وقتی دوباره میخام برا عشقم بجنگم وقتی دوباره انگیزه ای دارم چرا باید یه اتفاقی بیافته که فک کنم آره همه زاس نیگفتن جز دل من؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم چیکار کنم اون حرف همش تو گوشم هستش شاید هم خیلی مهم نباشه ولی خیلی داغونم کرد خیلی هر چی بود حال منو گزفت بدجور!
خدا به خداوندی خودت قسم میخورم دیگه خسته شدم دیگه نمیکشم اگه میخای صبر منو آرمایش کنی بسه خاهش میکنم دیگه بسسه مگه یه نفر چقد صبر داره؟من که ایوبت نیستم من سپید هستم همون سپید نارک نارنجیت که به هر بهونه ای می اومد بغلت گریه میکرد!من همونم الان پوست کلفت شدم ولی بسه خاهش میکنم بسسههههههه

نظرات 42 + ارسال نظر
فیروزه 1390/06/12 ساعت 08:15

اولاً که اول

جیگر اولتوووووووووووووووووووو

فیروزه 1390/06/12 ساعت 08:16

دوما که چی شده ؟ دیروز هر چی به گوشیت مسیج میدادم فیلد میشد عزیزم
زنگ هم میزدم نتورک بیزی میزد چرااااااااااااااااا؟

بعضی وقتها حتی مخابرات هم بهت زور میگههههه

فیروزه 1390/06/12 ساعت 08:16

سوماً که چی گفته که اینقدر به هم ریختی سپیده ؟ همه چیز خوب بود که چی شده باز ؟؟؟؟

بین خوب بودن ها همیشه یه اتفاق باید بیافته تا قدر خوبی ها رو فهمید.!

فیروزه 1390/06/12 ساعت 08:17

عزیز دلم زود باش بیا بگو چی شده نگرانتم الانم بهت مسیج دادم ولی هنوز دلیورد نشده

فیروزه 1390/06/12 ساعت 08:18

ای خدا آخه چراااااااااااااا؟ نمیخوام دوستام ناراحت باشن آخه چرا اینجوری میکنی خدا مگه چند سالشونه ؟؟؟

فیروزه 1390/06/12 ساعت 08:19

میخوام تا 7 برم

فیروزه 1390/06/12 ساعت 08:21

خدایا میدونم اون بالایی و صدامونو میشنوی خدایا به بزرگی خودت قسمت میدم
بزار سپید و نازی آرامش داشته باشن این چیز زیادی نیست که ازت میخوان هست ؟
فقط میخوان از زندگیشون لذت ببرن ؟ چرا تا میایم طعم خوشی رو بچشیم حالمون رو میگیری ؟؟؟ ما که همیشه گفتیم شکرت هیچوقت ناشکری نکردیم پس چرا؟؟؟
خدایا شنیدی چی گفتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سحر 1390/06/12 ساعت 09:38

آخ آخ باید برم باز میام....

سحر 1390/06/12 ساعت 09:43

سبیده عزیییییییییییییییییییییزم
الهی قربونت بشم ...
نبینم ناراحت باشی....
نمیدونم چی بگم سبده نمیدونم...

سحر 1390/06/12 ساعت 09:49

آخ خدایا چرا هرچی دل آدم حکم میکنه عقل رد میکنه....
خدایا آخه چرا آدم نمیتونه از حکم دلش بگذره...
خدایا انقد دلمون شکسته که دگیه خودمونم دل خودمونو بشکنیم ظلمه....
خدایا اصلا وقتی دل همیشه می خواد به بیراهه بره چرا هست...
چراحکم میکنه...
خدایا کمکمون کن...........
خدایا.........

سحر 1390/06/12 ساعت 09:52

دوباره سیب بچین حوا................

[ بدون نام ] 1390/06/12 ساعت 10:56

هر چی میخوام بگیرمت حالتو بپرسم گوشیت نمیگیره خوبی دوستم ؟؟؟؟

تـــناز 1390/06/12 ساعت 16:00

(:

ســـــــــــــــــــــــــلاممممممممم

بانو شما آدرستو درست بذاری بد نیس ها:دی

هی باز نمیشدی:دی

تـــناز 1390/06/12 ساعت 16:02

نمیدونم چی بگم

منتها اونقد زمین خوردم تا یادگرفتم بی نقص راه برم...

Nazanin 1390/06/12 ساعت 20:45

sepid azize delam khoobi ???delam kheyli tange barat

منم دلم برات تنگ شده
دلم برات شده قدر ک... مورچه

Nazanin 1390/06/12 ساعت 20:47

hichi nadaram ke begam chon midoonam ke vaghti


daghooni harfe hichkas aroomet nemikone

ama bedoon tanha nisti ghorboonet beram

ma hame dooset darimo hastim

فدای شما دوستهای جیگمل خودم
شما که اگه نبودیم من دق کرده بودم الان

Nazanin 1390/06/12 ساعت 20:59

خدایا این هفدست ببین ما به چی دلامون خوشه

حتما باید هفت خط و دو رو باشیم؟؟ به خدا دلم برا سادگی

آدمایی که دورو برم هستن میسوزه

خدایا چرا دل آدمایی که میدونی فقط میخوان با کسی که

از صمیم قلب دوسش دارن باشن و میشکونی؟؟

خدایا مگه ما ازت چی میخوایم؟؟؟

خدای خوبم ازت خواهش میکنم که دل سپیدو شاد کنی

دل همه دوستامو شاد کنی

دوستت دارم خدا خواهش میکنم بهت التماس میکنم

دیگه بس کن این امتحان و آزمایش و این بازیا رو

خواهش میکنم

با امید اینکه سپید صبح پر انرژی وشاد بیاد

عزیز دلممممممممممممممم قربونت برم من
فدای چشمهای تو

احمد 1390/06/12 ساعت 22:50 http://ahmad88.blogfa.com

آقا دوماد شیرینی بده

Nazanin 1390/06/13 ساعت 05:32

جیگمل من چطوره؟؟

خب چرا موبایلت نمیگیره؟

اینقد این خط و اون خطتو گرفتم که اشتباهی به یه سپیده د

دیگه تلفن کردم

این جیگملت قربونت بره
واااااااااااااااااااااااااو ببخشید

Nazanin 1390/06/13 ساعت 05:35

خواب به این چشای من نیومده بابا جان نکن اینکارا رو

مگه ما بوقیم اینجا؟؟خوشحال و آروم باش

سپید به فیروزه و طناز گفتم به توام بگم امروز یه روز خیلی

خوبه برا همتون من مطمئنم

دوستت داارم عسیس دلم آروم و شاد باش

ای قربون تو بشم من که همش تو نمیخابی برا ما دعا میکنی بجات ما میخابیم
ممنون عزیزم من به دعای تو اطمینان دارم.حتما خوب خواهد بود
امیدوارم برا خودتم خوب باشه عزیززززززززززززززم

فیروزه 1390/06/13 ساعت 07:50

سلام امیدوارم مثل دیشب شاد و سرحال باشی عزیزم

مرسی عزیزم
قربون تو

سحر 1390/06/13 ساعت 10:15

به امیده سبیده و یه روز خوب و عااااااااااااااااااالی

مرسی عزیز دلممممممممممممم مرسی

دختر کوچولو 1390/06/13 ساعت 18:28

سلام عزیزم خوبی؟؟

من که نفهمیدم آخرش

اما اگه مجید حرفی زده که دلگیری

حق داری آخه وقتی کسیو دوست داری کوچکترین حرفشم که ممکنه همین جوری گفته باشه تا مغز استخونتو می سوزونه...

من هنوز همه ی کنایه های کوروشو یادمه

دختر کوچولو 1390/06/13 ساعت 18:30

فردا امتحان دارم دعا کن گند نزنم

فیروزه 1390/06/14 ساعت 08:07

سلام عزیزم صبح به خیر روز خوبی داشته باشی

موری 1390/06/14 ساعت 13:22

اولا قالبت خیلی قشنگه !!

دوما واقعا ابراز هم دردی میکنم !
بازم بلاگ اسکای که خوبه

لامصب من تو بلاگفا که یادداشت میذارم ذرت و ذورت مطلب هام نمیره !

چند باری که کلی حرف زده بودم به خاطر آپ نشدن پریده و من خوصله دوباره نوشتن نداشتم

در ضمن سوالام مگه چشه ؟

یه جوریه سوالاتت

مورتظا 1390/06/14 ساعت 13:23

خوب با فیروزه لاو میترکونین ها


خب فیروزه عشقمههههههههههههههههههه

موری 1390/06/14 ساعت 13:24



این دختر کوچولو کیه ؟

راستی دوره و برت دختر مختر سراغ نداری مخشو بزنم ؟!

همه دخترای دور و برم رو یکی قبل تو مخش رو زده!

موری 1390/06/14 ساعت 13:25

این رو از قصد دارم الکی کیدم که فقط :


عکسم بیفته !!‌

الان یعنی فک میکنی خیلی خوشگلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ســـــــــــــــــــــــــلاممممممممم

بانو شما آدرستو درست بذاری بد نیس ها:دی

هی باز نمیشدی:دی

..............

بازم برا شوما یه ادرس میذاره !۱ ماله ما همونم نمذاره !!‌

خب تو لینکهات هستم!!!

فیروزه 1390/06/14 ساعت 16:36

عاشقتمممممممممممممممممم

قربونت برم من
من بیشتر عاشقتم

Nazanin 1390/06/15 ساعت 04:14

sepidddddddddddddddddddd

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

جوووووووووووووووووووووووووووون
نازی جوووووووووووووووووون
غشقممممممممممممممممم

Nazanin 1390/06/15 ساعت 04:15

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ sepideh ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

عزیزززززززززززززززززم
قربونت برم
هیچکی این تولد منو تبریک نگفت بجز توووووووووووو
مرسی عزیزززززززززززززم
فدات بشم من

Nazanin 1390/06/15 ساعت 04:18

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ سپـــــــــیده جونم عاشقانه دوستت دارم♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nazanin 1390/06/15 ساعت 04:21

سپید میدونی چقدر دوستت دارم؟؟؟عمرا حتی فکرشم نمیتونی بکنی چقدر دوستت دارم

عاشقانه دوستت دارم دوستم خدا کنه همیشه شادو سلامت باشی گل من♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nazanin 1390/06/15 ساعت 04:23

سپــــــــــــــــید امروز باید خیلی خوشحال باشی ها گفتهه باشم

سپیده 1390/06/15 ساعت 08:26

نازی عزیزززززززززززززززززززززززززم قربونت برم من مرسی فدات شم ممنوووووووووووووووووون

فیروزه 1390/06/15 ساعت 08:44

عزیزم تو هم روز خوبی داشته باشی عشقتم

سحر 1390/06/15 ساعت 09:04

درووووووووووووود به بهترین سبیده دنیا....
ممنون به خاطر حرفای قشنگت.........
یعنییییییییییییییییییییی من عااااااااااااااااااااااااقتماااا....
سبیده من از 8.30 اومدم شرکت فک کن! همیشه 9.30 میومدم تازه گاهی دیر تر ولی خوب...
تازه 7.30 هم بیدار شدم
چقد سخته
برم که برم روز خوبی داشته باشی........
دوست دارم خیلی خیلی خییییییییییییییلی خیییییییلی زیاد...

سحر 1390/06/15 ساعت 09:05

راستی دختر تو م یه آبی بکنی بد نیستاااا

رها برگشته شده 1390/06/15 ساعت 13:22

سیلامممممممممم
من اومدم
سپیدچییییی
ایشالا خوب باشیییییییییییییییی

د 1390/06/16 ساعت 01:04

ت

کی هستی؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد