دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

تایید نشده

سلام به دوستان 

دیروز تو جلسه کارنامه دومی که صادر شده بود برا شرکت ها(عملکرد یک ساله)ها دادن 5 هزار کیسه کمتر تایید کرده بازرگانی از آمار من ،نمیدونم چرا حالا این آ-غ هست خدا به دادم برسه تو کردستان.دلشوره دید دارم نمیدونم میتونم 5 تن رو حل کنم یا نه!بابا من کارم درسته حتی الان هم دارم گزارش میگیرم چیزی نمیتونم پیدا کنم همش درسته با هم میخونن نمیدونم این 5تن کجاست که من نمیبینمش.امروز کلا باید با این سایت ور برم تا پیدا کنم چی شده.واااااااااااااای اگه پیداش کنم رفت 5 تن! کاش پیداش نکنم اگه پیدا نکنم اعتراض مینویسم به وزارت که چرا این جوری شده.دلشوره زیادم از کردستان هست اگه اونجا تایید نشده باشه حدود 40 تنی خواهد بود حالا با این وجود 11 میلیون تومن کم تایید شده یعنی قراره من هر چی پول دارم بدم به شرکت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه اصلا11 میلیون رو ندارم باید قرض بگیرم!!!!!!!!!

نههههههههههههههههههههههههه

نظرات 7 + ارسال نظر

بووووووووووووووووووووس
مرسی گلم
شما همه دوستای خوبی هستید
دوستای خیلی خوب
لینکت میکنم

فیروزه 1390/04/01 ساعت 10:49

امیدوارم آنطوری شود که شما میخواهید
از صمیم قلببببببببببببببببببببببببب

ممنون از دعایتان
همین طور هم شد عزیز دل

مها 1390/04/01 ساعت 20:57 http://moha.blogsky.com

نگران نباش عزیزم

مطمئن باش مشکلت حل میشههههههه

ممنون مرسی مها جان

خدایا ، مرا یاری کن که قبل از قضاوت در مورد راه رافتن کسی ، کمی با کفش های او راه بروم !

احمد 1390/04/02 ساعت 10:42 http://ahmad88.blogfa.com

خوش اومدی
مرسی از حضورت

هرگز حسرتی در هیچ کجای دنیا این چنین یکجا جمع نمی شود که در همین سه واژه کوتاه : او
دوستم ندارد


تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد