دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

زندگی را دوست دارم

زندگی رو با تمام تلخی هاش دوست دارم 

زندگی رو با تموم حالگیری هاش دوست دارم 

زندگی رو با تمام سختی هاش دوست دارم  

زندگی رو حتی وقتی آدم میخاد نباشه دوست دارم  

زندگی رو حتی وقتی داره با تمام نیروش بهم فشار میاره دوست دارم  

زندگی رو حتی وقتی با زور می خاد منو بشکنه دوست دارم 

 

زندگی ، ای چرخ فلک میخای منو از پا در آری؟ 

نمی  تونی؟ 

میخای چی رو ثابت کنی؟ 

که قوی هستی ؟ 

که می تونی هر بلایی دوست داشتی سرم بیاری؟ 

چی رو میخای ثابت کنی؟ 

کلام آخرتو بگو بینم؟؟؟؟؟؟اینها چه اداهایی هس که داری سرم میاری؟ 

دیگه دارم از دستت کلافه میشم نامردی نکن کوتاه بیاااااا 

نظرات 30 + ارسال نظر

زندگی عطر باریکی است در بهار


به فروشگاه من سری بزن

اگه بدون پول می شه خرید کرد خبر بده بیام

فیروزه 1390/04/05 ساعت 12:18

بابا قوییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فعلا که کم آوردم!

فیروزه 1390/04/05 ساعت 12:18

بابا استواررررررررررررررررررررررررررررررر

فیروزه 1390/04/05 ساعت 12:19

بابا جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

فیروزه 1390/04/05 ساعت 12:20

همچین بزن تو گوش این دنیا و روزگار که ۶۰ دور دور خودش بچرخه خودتو ناراحت نکن عسیسم

هر چی میکشم از دست همین روزگاره

فیروزه 1390/04/05 ساعت 12:20

سپید این روزگار خوشش میاد آدمای ضعیف رو از پا در بیاره پس تو قوی باش

عصبی ام عصبی
دوست دارم یکی گیر بیارم اونقد بزنم تو سرش تا خالی شم!

فیروزه 1390/04/05 ساعت 12:21

اینم ۷ با آرزی اینکه سپید مشت محکمی به دهان استکبار روزگار بزند

ممنون عزیزم

سپیده 1390/04/05 ساعت 15:06

همه میگن تو منو دوست نداری
همشون پشت سر تو بد میگن
نمیدونن تو از آسمون میای خودشون اهل یه دنیای دیگه ان
همه میگن اسمشو تو با منی توی قلب تو یکم جا ندارم!
روی اسم تو باید خط بکشم برم و چشمهاتو تنها بزارم
نمیدونن تو بهونه ی منی نمیدونن تو از آسمون میای نمیدونن که تو دل نمیشکنی!
نمیدونن تو بهونه ی منی ............

[ بدون نام ] 1390/04/06 ساعت 12:31

سلام

علیک سلام سیاه

[ بدون نام ] 1390/04/06 ساعت 12:33

سلام سپید عزیز...
باور کن بدجوری گرفتارم...
اما جایزه...
اول خودت بگو چی دوس داری؟چون انتخابای من محدود میشه به کارت شارژ یا کارت هدیه بانک یا معادلش که براتون انتقال میدم(درصورتیکه نخواید اسم و آدرستون فاش بشه)که می تونید با اعلام شماره 16 رقمی روی کارتتون در اسرع وقت دریافت کنید،
اما اگه نگران دادن اسم و آدرستون نیستین می تونید توی یه کامنت برام بنویسید تا من براتون یه پکیج شامل کتاب و کارت هدیه پست کنم...
(تا یادم نرفته بگم حتما توی مسابقه بعدی هم شرکت کنین،یه مجموعه سوال هوشه که چند مرحله ایه و هر مرحله سخت تر میشه...)
بای...
Black13

جایزه نمیخاد بابا همین که به من سر میزنی خودش یه جایزه هست!

[ بدون نام ] 1390/04/06 ساعت 16:32

سلام عسیسم
مرسی مرسی مرسی
خوب مینویسی
وبلاگت حرف نداره ...من یک نیستم ...خودت یکی بوس

امیر 1390/04/06 ساعت 16:33 http://news-ali.blogsky.com

من بودم هایادم رفت اسممو بنویسم

مرتضی 1390/04/07 ساعت 16:07

چه طوری خل من ؟

چرخ و فلک ؟ یا فلک ؟ اون پدر تو رو در اورده ُ امتحانا پدر من رو !

گریه تا ۱۳ امتحان دارم !

اما تا اینجا بد ندادم !

خیلی دلم برات تنگ شده بود !

خوش باشی

لطف داری من خل هستم مرتضی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی

مها 1390/04/09 ساعت 17:58 http://moha.blogsky.com

باید این زندگیو یه جا خفتش کرد...

یه مشکل خیلی خیلی بد برام به وجود اومده

دعا کن برام عزیزم

عزیززززززززززززززززم نگران نباش حل می شه همه چی خدا بزرگه

رها 1390/04/10 ساعت 13:12 http://ashke-anaar.blogfa.com

سلام
رشته ی خودم ادبیات و علوم انسانی :دی
رشته ی داداش مکانیک

موفق باشید هر دو

Nazanin 1390/04/10 ساعت 15:08

delam tange barattttttttttttttttttttttt

قربون دلت برم من

Nazanin 1390/04/10 ساعت 15:12

inghad hol shodam ke oomadam inja aval harfe delamo goftam

hala salam

omidvaram halet khob bashe azizam

عزیز دلم تو خوب باشی ما هم خوبیم
مرسی
سلام به روی ماهت

Nazanin 1390/04/10 ساعت 15:14

halam keyli gereftast sepid joonam asabam khafan

khoorde karam roo be raah beshe miyaam

movazebe khodet baash azizam

kheyi dooset daram ba mobile khoob nemishe comment

gozasht bebakhsh age khoob natoonestam harfamo

begam ama bedoon ke delam ye zarre shode bara to va firoozeh

الهی قربونت برم همین که اومدی خودش یه دنیاست زحمت کشیدی قربونت
با اومدنت ثابت کردی با مرامی
کامنت هاتم خیلی با حالن

Nazanin 1390/04/10 ساعت 15:17

dooset daram golam movazebe khodet bash

عاشقتم
یادت رفته بنویس ۲۰
تو خودت نمره بیستی

سپیده 1390/04/10 ساعت 17:13

نازی قربونت برم من

فیروزه 1390/04/11 ساعت 11:31

سلام

سلام به روی ماهت عزیز دلم

سلام سلام ناناسی وارد میشود

کجا رفتی باز تو آتیش پاره

من اومدم خیلی هم دلم تنگیده براتون

خوش اومدی عزیز دل
کجا دارم برم رفته بودم حمالی


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

خدا کنه هرجا که هستی دلت خوش و تنت سالم باشه گلم

مرسی عزیزم آره دیروز کلی خوش گذشت کلا جمع همکار هام رو دوست دارم همش میگیم میخندیم

عاشقتم

دستت درد نکنه برای وبلاگ خیلی تو و فیروزه زحمت کشیدین

خیلی خیلی خیلی میدوستمتون

عزیزم این ها چین میگی کاری نکردیم

یه روز آفتابی بدون ابر غصه برات آرزو میکنم

دوستت دارم عسیسم

مرسی عزیززززززززززززززززززم

salam salam khanoom khanoomaye ma chetore

omidvaram to halet khob bashe haale firoozeh ke

gereftast nabinam to ham gerefte bashi

سلام به روی ماهت
فیروزه هم بهتره

khoshhalam ke dirooz behet khosh gozashte

omidvaram har rooz behet khosh begzare azizam

مرسی عزیزم ممنون
می تووووووووووو مای لااااااااااو

عماد 1390/04/14 ساعت 19:51 http://love3.blogsky.com

سلام آجی سپیده خیلی قشنگ بود دلمم خیلی واست تنگ شده بخدا هر روز به فکرتم

موفق باشی تو امتحانات

خوشحالم که خوبی عزیزم همیشه خوب باشی گلم

فدات بشم دوست جون مهربونم

قربونت برم من
فدای تووووووو


بسیار عالی بود .در راه مستقیم به انتظار شما هستیم.تشریف بیارین
http://rahemostaghim.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد