دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

سپید موفق می شوددددددددددددددددددددددددددددد

یادتونه اومدم گفتم یه پرونده داریم تو استان کردستان باید برم از شرکت دفاع کنم تو تعزیرات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

وااااااااااااااااااااااااای باورتون نمیشه حکم تبرعه شدنش اومددددددددددددددددددد 

وای خدا جون شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خدایا شکرتتتتتت 

خداااااااااااااااا عاشقتم من 

زنگ زدم به رییس گفتم گفت اولین وکالتت موفق شدی بهت تبریک میگم 

خدا جون نوکرتمممممممممممممممممممممممممممم 

مرسی خدا که اینقد خوشحالم کردی 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

قربونت برم من خدااااااااااااااااااااااا دوست داررررررررررررررررررررررررررم 

خدا جون چاکرتم دوست دارم مرسی ازت

نظرات 11 + ارسال نظر
فیروزه 1390/07/03 ساعت 17:26

خدا جان ما نیز به نوبه خود از شما تشکر میکنیم که دوست ما رو سفید از آن مجلس محاکمه به بیرون پرتاب شد

مرسی عزیززززززززززززززززززززم ممنون

فیروزه 1390/07/03 ساعت 17:27

اولللللللللللللللللللللللللللللللللللل

جوووووووووووووووووووووون

فیروزه 1390/07/03 ساعت 17:28

خدایاااااااااااااااااااااااا به همین مناسبت این جناب آقای رئیس یه 100 تومنی رو حقوق این بچه بزاره

من از این شانس ها ندارم بابا
رییسم تا اسم حقوق میاد بحث عوض میکنه

ولی برا بچه ها حتما ازش پول میگیرم می برم خیلی وقته ندیدمشون

فیروزه 1390/07/03 ساعت 17:29

خدایااااااااااااااااااااااااااااااا مرسی که دل سپید جونم رو امروز شاد کردی

قربون خدا برم که یه حال اساسی داد

سحر 1390/07/04 ساعت 09:11

تبریک میگم بهت عزیزم
شیرینی چی میخوای سپیده خانوم
چرا امروز اینجا انقد سوتو کوره کسی نیس

شیرینی؟؟؟؟
پرسیدن نداره دخترم شیرینی میخام خووووووو

فیروزه 1390/07/04 ساعت 09:47

چون سپیده بانک تشریف داره و هنوز به دفتر نرسیده :دی دی دی

ها هاااااا
بلی آمارم رو فیروزه جون داره

فیروزه 1390/07/04 ساعت 13:16

۷
این هفت واسه خودم سپید بدجوری دلم شور میزنه دعا کن آروم شم .

قربون دلشورت برم که میدونم رفع شد
اینقد زود نگران نشو دخترممممممممممم

خوب به سلامتی سپیده جان... خیلی مبارکه

مرسی خانمی

Nazanin 1390/07/07 ساعت 00:19

آفرین عزیزم من بهت افتخار میکنم

ممنون عزیززززززززززززززززززززززززززززززم قربونت برم من

Nazanin 1390/07/07 ساعت 00:20

امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم

سپید من کارش درسته

ممنون عزیزززززززززززززززززم
نازی من هم کارش درسته این چیزا از شما مونده برا من عزیزم

موری 1390/07/09 ساعت 14:24

آفرین !

ایشالا همیشه تو جاهیی که حق با شماست موفق باشین !

تبریک میگم بهت !

مرسی مرتضی ممنووووووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد