دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

تشکر از شیر زن

دوست دارم هر کی اینا رو میخونه یه آمین از ته دلش بگه  

 

-خدایا تمام مردانی که هیچ وقت از شهوتشان سیر نمی شوند و دوست دارند هر روز با یه زن باشند رو عذاب بده عذابی که درس عبرتی شود برای باقی مردان. 

 

-خدایا تمام مردانی که نمی توانند درک کنند زن ها برای ایجاد آرامش مردان آفریده شده اند و زن ها را عذاب می دهند عدابشان ده عذابی که سخت تر از آتش جهنمی باشد که همه آن را توصیف میکنند. 

 

-خدایا تمام زن هایی را که شیر زنی هستند و در مقابل ظلم مردان استوارند و به لطف خودت همیشه پیروز، لطفی فرما تا همیشه همچنان استوار و سربلند باشد. 

 

-خدایا تمام مردانی که از شکستن غرور یک زن خشنود می شوند غرورشان را بشکن تا بدانند شکستن غرور  یعنی چه!  

 

به امید روزی که قانونی پا برجا باشه که هیچ مردی جرات اذیت کردن زنان را حتی برای یک ثانیه نداشته باشد. 

 

حالا ازتون میخام برای سلامتی دوستم ، بهترین دوستم عزیز دلم دعا کنین.دعا کنین که اون همیشه بتونه مثل امروز سربلند باشه احساس غرور داشته باشه،اینو باور کنه که می تونه اون می تونه که هر کاری انجام بده. 

 

آره نازی با خود خودتم تو قادری تو می تونی  جلوی همه مشکلاتت همه شون دووم بیاری مثل امروز که تونستی 

نازی ما همه به داشتنت افتخار میکنیم و ازت ممنونیم که تونستی امروز شکستش بدی ازت ممنون که ثابت کردی زن ها می تونن . زن ها هیچ چیزی از مردها کم ندارند.  

ممننووووووووووووووووووون ازت

 

 

نظرات 22 + ارسال نظر

avaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

جیگرتو
اووووووووووووووووووووووووول همه من بخوووورم

قربونت برم من

خداوند اون روز رو نیاره عزیزکم

ممنونم از تو و فیروزه خوشگل خانومای مهربون

مهربونی که به من نمیاد باز فیروزه هست ولی از من دوره این خصلت

از ظهر هی گفتم خدایا این آخر هفته ای یه حال اساسی و توپ به این دوستای من بده لطفا

که حسابی خوشحال بشن

مرسی عزیزم
قربانت

من از خدا ممنونم که دوستای به ابن ماهی و گلی دارم عاشقتونم

بابا این جوری تحویل نگیر مغرور می شیم هااااااااااااااااااااااااااا
بعد نگی نگفتم!
باز فیروزه رو بگی جا داره ولی من نه

سپیده ازت ممنونم برای این مطلبی که برام نوشتی خانوم

گلی مهربونم

خدا کنه همیشه خوشحال باشی و دلت بی غصه باشه عزیزم

قربونت برم من تو ایم افتخار بزرگ رو کسب کردی اگه اونجا بودیم الان یه جشن گرفته بودیم که تو ایران همه بگن و همه زنهای این مملکت یاد بگیرن

امیدوارم آخر هفته خیلی خیلی خیلی آروم و خوبی داشته باشی . دلت حسابی شاد و بی غصه باشه عشق من

مواظب خودت باش دوست جونم

مرسی عزیزم حتما بخاطر دعای تو هست تا این لحظه که خوبم
ممنووووووووووووووون ازت

من برم درس بخوونم تا ببینم امتحان شنبه چی میشه

هر چند اینقدر از نظر روحی وجسمی خسته ام که نگو

اما به هر حال من باید از پس این امتحانا بر بیام

کی خسته است؟ دشمن!
تو هیچ وقت خسته نیستی و فقط به چند دقیقه استراحت نیاز داری عزیزم اشتباه نکن!
من مطمینم که امتحانت خوب خواهد بووووووود

دوستت دارم گلم

من میرم کتابو در یابم

باز هم ازت ممنونم برای همه چیز

از فیروزه هم ممنونم

تعطیلات آخر هفته خوش بگذره به هر دو تون

ممنوووووووووووووووون
قربانت
ما کاری نکردیم عزیزم



خدا دوستامو شاد کن لطفا

بای

اگه تو شاد باشی منم شاد هستم فیروزه هم شاد هست

رها 1390/04/02 ساعت 23:12 http://ashke-anaar.blogfa.com

سلام
سپید دیروز داشتم میرفتم اصفهان
توی ماشین یادت افتادم
گفتم چن وخته سرت نزدم
اومدم الان دیگه
بوووس

مرسی عزیزم خوش باااااااااش

firoozeh 1390/04/03 ساعت 13:13

amiiiiiiin
dosteton daram joftetono

تو عزیز دل مایی خواااااااااهر

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
واقعا از ته دل گفتم به خــــــــــــــــــــــــــــــــدا

ممنوووووووووون عزیز دل

سلام جیگمل خانوم

فدای تو بشم من با اینهمه مهربونیت

خدا نکنه عزیز دلم

تو و فیروزه عسیس دل مایید بانو

من برم که دیرم میشه

به سلامت عزیزم
موفق و سربلند باشی

دوستت دارم هوار وهوارتا

دیگه اینو بگم که عاشقتم میرم که لباس بپوشم برم یونی

مواظب خودت باش گلم

مرسی عزیزم
در پناه حق

احمد 1390/04/04 ساعت 14:31 http://ahmad88.blogfa.com

سلام
من که حرف نزدم!!!
تایپ کردم...

همین تایپ کردنت رو هم قبول داریم.

احمد 1390/04/04 ساعت 14:51 http://ahmad88.blogfa.com

ممنوووووووووون

خدایا تمام مردانی که هیچ وقت از شهوتشان سیر نمی شوند و دوست دارند هر روز با یه زن باشند رو عذاب بده عذابی که درس عبرتی شود برای باقی مردان

آمممممممممممممممممممممممممممین اساسی داشتا

قربووووووون دهنت

مـــــ ــهــــا 1390/04/05 ساعت 08:29

الان متاسفانه یه مد جدید شده...

پسرا به قول خودشون تنوع طلب شدن و دلشون می خواد هر دو سه هفته ای با یه دختر باشن...

و نمیدونن که چه ضربه هایی میزنن

خدا کی میواخد حالشونو بگیره؟

خدا همون اول که اونها رو به شکل مرد آفریده حالشونو گرفته عزیززززززم

احمد 1390/04/05 ساعت 08:46 http://ahmad88.blogfa.com

وبت عا لیه نمره اش ۲۰ ته ایول

لطف داری شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد