دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

سق سیا

سلام به همه دوستان 

تو این پست پایینی چیز مهمی ننوشتم بچه ها فقط یه مشت خاطره هستن که میخاستم همیشه یادم بمونن.اگه به دوستان رمز ندادم معذرت میخام. 

زندگی خوبه میگذره بد نیست! 

در اتاقمان مستقر شدم ولی هنوز پرده ندارم و یه کمد باید بخرم کمد قبلی سفید و لیمویی بود که بدرد نمیخوره الان.فعلا چند روزه دارم با یه کمد دیواری سر میکنم.انشالله که وقت می شه و میرم بزودی یه کمد و پرده می بینم براش.دستم زخمی شد چرا؟؟؟؟؟یکی از دخترا ازدواج کرده بود گفتم بده حلقه ت رو ببینم وسوسه شدم انداختم تو انگشتم ی گفت چقد به دستت میاااااااااااد تا اینو گفت همکارم گفت یه دقیقه میای اینجا منم انگشتر تو دستم رفتم و نمیدونم اصلا چه اتفاقی افتاد که گوشت انگشتم زیر انگشتر له شد.آوردم بهش دادم گفتم سق سیا پیش تو هیچ غلطی نمیتونه بکنه بیا انگشترتو خدا خوشبختت کنه. خب چیه میگین خرافاتی هستم نه ولی خب این اتفاق افتاد و من الان فک میکنم چشش شوره! :دی 

نمیدونم چرا این روزها همش خابم میاد و نیاز دارم جمعه برسه و من تا 10 بخابم یه کسر خاب تو بدنم حس میکنم باز خدا رو شکر شنبه هم تعطیله دو روز دیر بیدار میشم از خاب آآآآآآآآآآآآآآخ جوووووووووون 

بلی بلی ما خاب را خیلی دوست داریم و لقبی نیز در این باره به ما داده اند دوستان "ملکه خواب" 

برم که دیرم شد کمی کار دارم تموم کنم برم خونه 

همه تون رو دوست دارم عاشقتونممممممممممممممم

نظرات 17 + ارسال نظر
فیروزه 1390/06/28 ساعت 16:33

اوللللللللللللللللللللللللللللللل :دی دی دی

جیگر اوووووووووووووولتو

فیروزه 1390/06/28 ساعت 16:34

واییییییییییییییییییییی هیچی بدتر از این نیست که گوشت انگشت لای چیزی بمونه منم دیشب یه گندی زدیم چنان جیغی کشیدم که سقف رو سرمون خراب شد :دی

آخی عزیزززززززززززم انشالله بزودی خوب میشه مال من که هنوز چسب زخم روشه باز میکنم خون میاد

فیروزه 1390/06/28 ساعت 16:35

کمدم میخری ، پرده هم میخریییییییییییییییی عجله نکن عزیزم


امیدوارم عزیزززززززززم

فیروزه 1390/06/28 ساعت 16:35

من خواب و دوست ندارم فقط وقتی خلی دوسش دارم که خیلی خسته باشم

وای من عاشق خابم هیچی مثل خاب بهم فاز نمیدهههه

فیروزه 1390/06/28 ساعت 16:37

جوووووووووووووووووووووون

فیروزه 1390/06/28 ساعت 16:38

ای فدای سوت زدنت

فیروزه 1390/06/28 ساعت 16:38

۷
هوریاااااااااااااااااااااااااااا هوریااااااااااااااااااااااااااااااا خودم 7
امیدوارم نازی زودتر سر و کله ش پیدا بشه که دیگه حوصلم داره سر میره هااااااااااااااااااااااا

منم دلم براش تنگ شده

Nazanin 1390/06/28 ساعت 23:43

khob man saro kalam peyda shod

به بهههههههههههههههه بانوووووووووووووووو نازنین وارد می شود خوش آمدید بانوووووووو

Nazanin 1390/06/28 ساعت 23:44

vaaaaaaaaaaay key beshe Sepid halgheye ezdevajet ba

Majido biyari bebinim maaaaaaaaaaaa

ey khoda beshno sedamo plzzzzzzzzzz

Nazanin 1390/06/28 ساعت 23:45

dooset daram man aasheghetam azizaaaaaaam

pardeye khoshgele begiri haaaaaaaaaaaa

عشقمی تووووووووووووووووووو
جونمی توووووووووووووووووووو

خوش سلیقه نیستم امیدوارم خوب از آب درآد

Nazanin 1390/06/28 ساعت 23:47

babaaaaaaaaa hamatoon terkoondin

ghalebe shomaam too halgham khanoom

Sepid to va Majid mese inke nemidoonin inja Irane

na?????aakhe in lebasa chiye pooshidin raftin too khiyabon


دیدیم همه دارن قالب عوض میکنن حسودیمون شد

منکرات اومد گرفتمون یه تعهد هم ازمون گرفت

فیروزه 1390/06/29 ساعت 08:09

سلام صبح به خیر

سلام به روی ماهت عزیزززززززززززم
عاقبت شما بخیر
امیدوارم روز خوبی داشته باشی

فیروزه 1390/06/29 ساعت 08:56

۱۳ خودم

۱۳ شمااااااا

موری 1390/06/29 ساعت 17:13

مرسی بابت فیلتر شکن ولی من از این اولترا سورفه چی چیه استفاده نمی کنم چون میزنه دهنه اکپلورر رو سرویس میکنه !
اصلا بیخیال فیس بوک بابا !

خودت خوبی ؟ انگشتت خوبه ؟‌!‌

راستی اگه پست قبلی هیچی نیست چرا بعضی ها تونستن توش نظر بذارن ؟

مرسی خوبم مرتضی نظرات رو هم خودم رفتم نوشتم

موری 1390/06/30 ساعت 10:52

سلامت باشی !! زشت !!

واقعا من زشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Nazanin 1390/06/30 ساعت 15:14

rooz khoobi barat arezoo mikonam azizam

dooset daram

من بیشتر از تو تو رو دوست دارم مطمئن باش

فیروزه 1390/06/31 ساعت 09:40

17 روز خوبی داشته باشی عزیزم

مرسی عزیززززززززززم
بلاگ اسکای ساعتش جلوس یه ساعت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد