دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

اتاق داره تموم میشه (خیلی عنوان بدی هس آره)؟؟؟؟؟ :دی

نمیدونم چرا هیچی سخت تر از عنوان گذاشتن برام نیست تو این دنیا! 

خوبین همگی؟ 

امیدوارم همگی خوب باشین و شاد. 

منم خوبم نمیشه گفت خیلی خیلی خوبم ولی دارم نفس میکشم و خدا رو شکر میکنم .فک کنم فردا شب رو هم بتونم تو اتاقم بخابم امروز کارش تموم میشه ولی نمیتونم بوی چسب رو تحمل کنم می مونم فردا میرم اتاقم.شاید هم چون اتاقم نیستم عصبی شدم خودتون که بهتر میدونین آدم نمیتونه هیچ جا راحت باشه مخصوصا منی که باید همه جا تاریک باشه تا بخابم همه جا ساکت باشه تا بخابم هیچکی در رو باز نکنه یا چراغ رو وقتی خابم روشن نکنه و همه این اتفاق ها داره شب ها می افته چون من رفتم و اتاق خاهرم با هم هستیم آزارم میده اونجا هر شب نق میزنم که امشب آخرین شبه ولی این آخرین شب نمیاد به سراغم امیدوارم امشب واقعا آخرین شب باشه . دیروز کاغذ دیواری ها رو چسبوندن خوب شده ولی تو خونه بجز خاهرم و مامان همه میگن زشته! عصر رفتم بیرون یه پرده دیدم عین دیوار ها خیلی خوشگل بود ولی فعلا دلم نمیاد بگیرمش چون هر چی دارم اضافه خرج میکنم داره از پول ماشین کم میشه و نمیدونم چرا نمیتونم به بابا بگم این رو هم تو بخر روم نمیشه چون اون روز یه لحظه جو گیر شدم و گفتم همه خرج اتاق رو خودم میدم بگو آخه دختر لال شی تو با خرج اونجا چیکار داری؟؟؟خلاصه کمی هم به این خاطر که حدود ۲ تومن از جیب مبارک بیهوده رفت عصبی هستیم.نه خسیس نیستم ولی خب خودتون که میدونین میخام زودتر ماشین رو بگیرم :(((((((( 

امیدوارم تو قرعه کشی بانک یه ماشین برام درآد.برا تک تکتون کادو میگیرم بخدا اگه این اتفاق بیافته!

نظرات 29 + ارسال نظر
موری 1390/06/20 ساعت 09:54

فک کنم اولم

بلی شما اول!

موری 1390/06/20 ساعت 09:57

اولا سلام !
دوما من مگه چی گفتم که پاک کردی یادداشتمو ؟!!!
خیلی بی انصافیه !!‌
چرا تحمل نکنن حرف من رو فیغو و اون یکی دختر کوچولو ؟!!‌
مگه من به اونا چیزی گفتم ؟!
من یه حرفی زدم و نمیدونستم که اینا متاهل هستن !
فک نمیکنم که ناراحت میشدن !!

در ضمن عن.ان پیدا کردن واقعا سخته ! حرفتو تایید میکنم !

خوشحالم که کسی موافقه با سختی غنوان پیدا کردن

موری 1390/06/20 ساعت 10:00

دوس داشتم عکسم بیفته !‌

ایشالا که ماشین دار میشی هر چه زودتر !!‌

راستی سلام !
صب بخیر !‌

خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ کار خوش میگذره ؟!

این همه نق نزن ! مثه من میشیا !!‌

همچین میگی همیشه انگار خیلی خوش تیپی مثلا!
علیک سلا
مرسی خوبم
کار هم میگذره شکر خدا
پس بگو از شما به من سرایت کرده این نق زدن!

مرتضی 1390/06/20 ساعت 10:03

نه بابا ! حرصمو در میاره بلاگفا !‌کلی حرف زده بودما

یه کپی بگیر از نوشته هات

فیروزه 1390/06/20 ساعت 16:10

سلام
چطوری ؟ خوشحالم که اتاقت داره تموم میشه عزیزم :دی

مرسی عزیزززززززززززززززززم

فیروزه 1390/06/20 ساعت 16:11

بالاخره کاغذ رنگی چه رنگی شد ؟؟؟

ای بد حافظه بهت که گفته بودم!

سحر 1390/06/20 ساعت 16:12

سلام عزیزم خوبیـ!
انشالله که هرچه زودتر ماشین بخری...
یا ببری! فرق نداره مهم ماشین دار شدنته دیگه
ماشینم ببری فرق نداره بول ماشینت که واسه خودت نمیمونه واسه ما باید کادو بخری...

مرسی عزیززززززززززززززم
باشه من براتون تا دلتون بخاد کادو میخرم

فیروزه 1390/06/20 ساعت 16:12

عزیزم همه یه زمانی در طول روز رو به آرامش نیاز دارن حتماٌ تو هم چون از اتاقت و این آرامش دور شده عصبی هستی

اوهم دقیقا

سحر 1390/06/20 ساعت 16:12

به به فیروزه جوووووووووووووووووونمم که اینجاست...
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ

فیروزه 1390/06/20 ساعت 16:15

دوشت دالمممممممممممممممممم

عاشقتممممممممممممممم

Nazanin 1390/06/21 ساعت 02:59

خدا رو شکر عزیزم اتاق جدید مبارک

البته فضای اتاق جدید مبارک

سپید خیلی روحیت عوض میشه عزیزم

فیروزه جونم کاغذش بنفش و صورتیه

مرسی عزیززززززززززززم امیدواریم
ای ول نازی جوووووووووووووووووون بلی بلی دقیقا

Nazanin 1390/06/21 ساعت 03:01

ماشین هم میخری عزیزم صبر داشته باش

من که کادو نمیخوام اما اجازه بده یه بوق بزنم با ماشینت

دوستت دارم مواظب خودت باش

ماشین مال خودت من و تو که فرقی با هم نداریم نازی جون

فیروزه 1390/06/21 ساعت 08:28

سلام
با تشکر از نازی عزیز برای ارائه رنگ کاغذ دیواری :دی
دیشب رفتی تو اتاقت بالاخره یا نه ؟؟؟

خیر بانو چون از آنجا بسی بوی چسب کاغذ دیواری میامد ومن هم که حسااااااااااااااااااااااااااااااس

فیروزه 1390/06/22 ساعت 08:11

سلام عزیزم روز خوبی داشته باشی
امیدوارم دیشب تو اتاقت راحت خوابیده باشی .
بالاخره چی شد ؟ این همه تلاش نتیجه داشت یا موند واسه امشب اون قضیه ؟؟؟

عزیزززززززززم
نشد
آره خیلی لذت بخش بود

سحر 1390/06/22 ساعت 10:31

اتاق نو مبارک سبیده جون

مرسی عزیزززززززم

موری 1390/06/22 ساعت 12:04

برو بابا من کجا نق میزنم ؟

خودت میگی خب :
این همه نق نزن ! مثه من میشیا !!

Nazanin 1390/06/23 ساعت 02:20

dooset daram

عاشقتم عزیزم

فیروزه 1390/06/23 ساعت 08:19

سلام
صبح به خیر

سلام عزیزم روزت بخیر

Nazanin 1390/06/23 ساعت 23:56

امیدوارم خوش بگذره بهت عزیزم

همه چی همونی میشه که میخوای شک نکن

مرسی عزیزززززززززززم
بخاطر دعای تو بود که همه چی خوب بود

سلام سپیده.خوبی.ممنون که بهم سرزدی همیشه از این کارها بکن خوشحال میشم..راستی حالا چه ماشینی میخوای برداری...

اگه جور شه رفتم تو فکر ۲۰۶ نقلی

دختر کوچولو 1390/06/24 ساعت 17:20

من اینجا نظر دادم چند رو پیش چی شد؟؟؟

چی شده نظرت؟؟؟؟؟

دختر کوچولو 1390/06/24 ساعت 17:24

عزیززززززززززززززززززم

دختر کوچولو 1390/06/24 ساعت 17:27

کلی مشغله داشتم این مدت حتما آپ می کنم

خدا رو شکر که مشغله های شادی آوری داشتی عزیزم
همیشه سرت مشغوله عروسی باشه عزیززززززززززززززم

سحر 1390/06/25 ساعت 20:09

دروووووووووووووووووووووووووووود بر سپییییییییییییییییده
خوب باشی

مرسی عزیززززززززززززززززززم

فیروزه 1390/06/26 ساعت 09:25

سپیدددددددددددددد من منتظر آپ هستم هاااااااااااا

میکنم بزار سرم خلوت شه دو روز نبودم همه چی بهم ریخته

دختر کوچولو 1390/06/27 ساعت 01:32

سلام عزیزممممم

خوشحالم که خوشحالی

ممنون عزیزززززززززززززززززم مرسی فدات شم

دختر کوچولو 1390/06/27 ساعت 12:19

سحر 1390/06/28 ساعت 09:14

selaaaaaaaaaam! haltan khaobe!?

delman baratan tang refte khahar...
yani lahjam tooooooooooo halghe khodam
man ramz

فدای اون دلت بشم عزیزززززززززززززززم

[ بدون نام ] 1390/06/28 ساعت 09:14

خووووووووووووووووووودم 29

۲۹ سحرررررررررررررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد