دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

سپید تصادف میکند :دییییییییی

دیروز تقریبا ساعت ۷ شب تموم شدیم از کار چون امروز رییس پرواز داره و از ایران میره چندتا کاغذ سفید امضا کرد چند تا چک داد به من ویه سری کارای دیگه به مدیر تولید و اداری و کنترل و.... همه مون جمع بودیم تو جلسه گفت تا من برمیگردم همه حواستون جمع باشه شرکت رو بهتون با این شرایط تحویل میدم برگشتم هم با این شرایط تحویل میگیرم منم گفتم رییس تا تو بیای اینجا کلی پیشترفت هم کرده اصلا نگران نباش تا من هستم و همه کلی خندیدیم.اون هم گفت من مطمئنم و به همه تون اطمینان دارم این که گفتی شوخی نیست و یه حقیقته و ما بسی لوس شدیم 

سرویس هم که منتظر بود ما رو ببره رفتیم  همگی سوار شدیم تا برویم این راننده ما هم عشق سرعته و هر چی بهش میگی فایده نداره حتی سرعتش رو روی سرعت گیر هم کم نمیکنه و پرش میکنیم من موندم اینم ماشین واقعا مال خودشه آیا؟؟؟؟؟ 

بعد یکی از سرعت گیر ها در حالی که فاصله اش با ماشین جلویی کم بود ماشی جلویی ترمز کرد و ما هم پریدیم رو ماشین جلویی من آرنج دستم ضربه خورد و با کله که رفتم تو صندلی جلویی لب همایونی خونین شدخوبه نزدیک شهر بودیم و یه آژانس گرفتیم و آمدیم خانه و بسی لوس شدیم برای همه  تا آنجایی که همه داوطلب شدند منو ببرن بیمارستان منم گفتم نه که نه  شب چند بار مامان بهم سر زد از صبح هم همه زنگ زدند دستم رو پرسیدن و نا گفته نماند که مجید هم نگران شد و برای اون هم بسی لوس شدم 

فقط این وسط رییس نبود جاش خای که هی بهش بگم وای دستم وای دستم 

پ.ن: امروز زود میرم خونه رییس که دیروز خیلی مهربون شده بود گفتم من زود میرم فردا گفت برو برو اصلا لازم نیست اجازه بگیری!!!!!!!  و من شاخ درآوردم از تعجب و گفتم:

نظرات 19 + ارسال نظر
فیروزه 1390/06/31 ساعت 12:04

اوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

جوووووووووووووووووووون

فیروزه 1390/06/31 ساعت 12:05

این کامنت را در اتاق همایو نیمان در حالی میگزاریم که احی هی میرود و می آید

واااااااااااااااااااو این احی باز پیداش شد

فیروزه 1390/06/31 ساعت 12:06

سپیددددددددددددددددددد خدا رو شکر که دستت خوبه عزیزم ببخشیدددددددددددددددد از بس از صبح عین مرغ سر کنده بودم یادم رفت زنگ بزنم حال دستتو بپرسم

مرسی عزیزززززززززززززم قربونت برم خوبم

فیروزه 1390/06/31 ساعت 12:07

این اتفاق پیرو همون سخنان دیروز در مورد راننده سرویس ها خوب طبیعیه امروز فردا ما هم چپه میشیمممممممم

خدا نکنههههههههههههههههههههه
هیچی نمیشه خدا بزرگههههههه

فیروزه 1390/06/31 ساعت 12:08

سپید کار داری یا میتونی بیای چت ؟؟؟

میاییییییییییییییم

فیروزه 1390/06/31 ساعت 12:10

سپییییییییییییییییییییییییییییید

جووووووووووووووووووووون
من آنلاینم هااااااا

فیروزه 1390/06/31 ساعت 12:11

امیدوارم دیگه هیچوقت برات از این اتفاقا نیفته عزیزم

مرسی عزیزم فدات بشم مننننننننننننننننننننننننننن
مرسی عزیزم همچنین برا خودت

Nazanin 1390/06/31 ساعت 15:40

aaakhey azizaaaaaaaaaaaaaam behtari alan

ey begam oon ranandatoon chi beshe

movazebe khodet baash golam

بلی بلی بلی خوبم خوبم خوبم عزیززززززززم شما نگران نباشید هاااا
می بینی این راننده رو بی شرف اصلا یه بار هم از ما نپرسی شما چیزیتون شد؟؟؟؟؟؟؟؟یه راس رفت سراغ ماشینش حتی امروز هم نپرسید که چیزیتون شد؟؟؟؟؟؟اصلا ترسیدین هیچی انگار هیچی نشده همش گفت ماشین رئ زودی تموم کردم۲ تومن خرج برداشت...... سرمون رو برد!

Nazanin 1390/06/31 ساعت 15:41

khoda ro shokr ke jedi naboode azizam ama

avazesh khodeto hesabi loos kardiaaaaaa


آره خودمونیم ها لوس شدن خیلی حااااااال میده

Nazanin 1390/06/31 ساعت 15:43

aakhare hafteye khoobi daashte bashi azize delam

bishtar movazebe khodet baash mishini too mashine

in artist kamarband beband azize delam

مرسی عشقم مرسی عزیز دلممممممممممم
باشه سعی میکنممممممم

سحر 1390/06/31 ساعت 18:54

و شما با تعجب گفتی!؟؟؟؟؟

ومن با تعجب گفتم: چاکریممممممممممممم

سحر 1390/06/31 ساعت 18:56

الان حالت بهتره عزیزمـ!

بلی بلی بلی عزیزم خودت بهتری؟

موری 1390/07/01 ساعت 12:14

بماند که بادمجون بم آفت نداره . ولی خوب مجبوریم ما هم احوالت رو بپرسیم !!

امیدوارم بهتر هم بشی !‌

موفق باشی !‌

حالا من شدم بادنجون بم مرتضی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی بهترم ممنون

sahar 1390/07/01 ساعت 18:18

توجه توجه
یادتونه گفته بودین تو این کله های وبت بوس نداره!؟ و براساس قراردادی قرار شد بعد از این به جای ایکون بوس از آیکون زبان درازی استفاده کنیم! و این مورد معلوم نیس تا حالا چند نفرو گمراه کرده و بچه های مردمو به راه خلاف کشیده... آخه تو بوس که زبون نیس!! استغفرالله آدم میخواد طرفو ببوسه که زبونشو در نمیاره... خدا از ما بگذره که فکر اینجاهارو نکردیم و معلوم نیس چندتا بی گناه به فساد کشیده شدن... همین بیفکریاست که بچه ها چشم و گوششون باز میشه دیگه
خوب خوب سحر خانوم در روز جمعه ساعت فک کنم که بین 4 تا5 موفق شد با کمی دقت و ظرافت مخصوص به خدا در یک اقدام مردم دوستانه کله بوس عادی(بدون زبان و استغفرالله...) رو در پایین گوشه سمت چپ پیدا کنه
پی نوشت: بگذریم که ماچ کردن و غنچه کردن لب های این یارو هم کم از زبان درازی نیس و آدم یاد چیزه دیگری می افته که استغفرالله.... برای استفاده از یه ماچ سه رخ در عین حال بدون هیچ بد آموزی میتوانید از این آیکون استفاده کنین با تشکر ستاد جلوگیری از فساد در وبلاگ ها

واو معذرت میخاهیم و از شما ممنونیم که نگذاشتید ما به فساد کشیده شویم بانووووووووووووووو

sahar 1390/07/01 ساعت 18:22

بلی بلی و ظرافت مخصوص به خودمان! بالا اشتباه نوشتیم و اینکه ساعت بین 6 تا7 است!!!!!!!!!
خدا از من نگذره که تا الان خواب بودم... خدا ازش نگذره که یکم زودتر زنگ نزده که حداقل زودتر بیدار بشم...!
همین کاراش آدمو مجبور میکنه دیگه... من برم که تموم کنم باهاش تا یادبگیره کی باید زنگ بزنه
یه مدته بهونه اینکارارو نداشتم

عزیزم آخه این ها ساعتشون رو عقب نکشیدن

موری 1390/07/02 ساعت 11:17

عزیزم شوخی بود دیگه !

سوما تاج سره آقا مجیدی !‌

بلی بلی بلی

sahar 1390/07/02 ساعت 20:30

آدم کور شه ای حرکات زشتو نِبینه....
خدا از مو نگذره اگه از دستی نگا کرده باشُم خواهر...
به ابِولفضل فقط یه لحظه چشموم افتاد...
به ای آقا مرتضی بِگِن از ای کارا نکنه تو جمع! زشته پس فردا واسَتــان حرف در می یِرن خواهر....
سپیده فردا ساعت 8 جواب کنکورم میاد خیلی خوشحالم نه!
آدم یکم استرس داشته باشه بد نی آ!

مگه چیکار کرده مرتضی؟
باز چه دسته گلی به آب داد این پسر؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم اونی باشه که تو میخای

sahar 1390/07/02 ساعت 20:33

سپیده مجیدو تو تبریز از کجا دیدی تو!؟
چقد مردم پروووان به خدا...
دختر دسته گلمونو میخوایم بدیم شهر غریب به جا اینکه از خداشون باشه تازه طاقچه بالا هم می زارن!!!
چه مامانی داره این مجید ! باید رو هوا تورو بزنن به خدا
عااااااااااااااااااااااااااشقتم
رمزش تو حلقم:90909

اصلا خودمم نمیدونم چه طوری شد.....
سحر این جوری نگوووو
مرسی عزیزم منم عاشقتم

فیروزه 1390/07/03 ساعت 09:45

سلام
صبح به خیر عزیزم
روز خوبی داشته باشی

به به فیروزه خانوم
خوش آمدید بانووووووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد