دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

بی خوابممممممممم

من الان یه سپیده ام که داره آرزو میکنه جمعه زودتر برسه تا ساعت۹ صبح بخابه ،خیلی خابم میاد خیلیییییییییییی 

جای همگی خالی این 2 روزه کلی خوش گذشت کلی رقصیدیم و پا دردش برامون موند،جشنشو ترکوندیم و عروس خانم هم گفت انشا.. عروسی شماها جبران میکنیم(یعنی اگه روزی من عروس شدم میاد و می ترکونه! )دیشب بقدری خسته بودم که نتونستم برم دوش بگیرم!فکرشو بکنبن الان من چه شکلی ام با این موها...... این آرایشگرام تا میتونن از این آشغالا میزنن به سرت موهام سفتن در نظر بگیر من چه جوری خابیدم با این موهااااا چند بار بیدار شدم شب اصلا نمیتونستم بخابم مقنعه که الان سرمه حدود 5 سانتیپف کرده! 

وضعم خیلی خرابههههههههههههههههههههههههههه میخام بخااااااااااااابم  

 

راستی تنبل تر از من سراغ دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

نظرات 43 + ارسال نظر
فیروزه 1390/04/21 ساعت 09:05

اولللللللللللللللللللللللللللللللللللل

جیگرتووووووووووو

فیروزه 1390/04/21 ساعت 09:05

خیلی خوشحالم که خیلی بهت خوش گذشته عزیزم انشاالله عروسی خودت

ممنون عزیزم

فیروزه 1390/04/21 ساعت 09:06

وای از تافت و چسب مو نگو که همیشه ازش فراری بودم مخصوصا موهای من که لخت و کم حجم هستن

دیگه داره کلافه ام میکنه موهام میخام برم بشورمشووووووووووون

فیروزه 1390/04/21 ساعت 09:07

نسکافه بزن به بدن دوست جونم

فایده نداره

فیروزه 1390/04/21 ساعت 09:11

عشقتم واقعا میگم خیلی خوشحالم که این 2 شبه بهت خوش گذشته

قربون تو برم مننننننننننننننن
مرسی عزیزم

[ بدون نام ] 1390/04/21 ساعت 09:11

میدونستی که عاشختم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااا؟

فیروزه
تو بهترین دوستمی
البته نازی هم هست ها
بهتره بگم تو و نازی بهترین دوستامین

فیروزه 1390/04/21 ساعت 09:12

حتماً از شماره IP فهمیدی که بالایی منم
اینم اومدم بگم که شماره 7
و با آرزوی اینکه هر شب زندگیت همینقدر شاد باشه
شاد شاد شاد

مرسی عزیزززززززززززززززززززم
می تووووووووو

فیروزه 1390/04/21 ساعت 09:13

ااااااااااااااااااااااا هفت رو ازم دزدیدن

کی دزدید؟؟؟؟؟
۷ خودتی

طلا 1390/04/21 ساعت 09:17 http://par-parwaz.blogsky.com/

خدایا من بنده تو ام من را فراموش نکن حرف من هم است حرفه همه است خوب درد دل می کنی و حرف دلت را به خوبی بیان می کنی خوشحال می شوم به من هم سر بزنی

فیروزه 1390/04/21 ساعت 09:30

ااااااااااااااااااااااا پس کو اون نظره دوستم ؟؟؟

باز توهم زدی فیروزه جوووووووووووووووون
کدوم نظر؟
من نظری نمی بینم

خدا رو شمر گلم که بهت خوش گذشته

امیدوارم همیشه به شادی و خوشی باشی

مرسی عزیزم خودت هم شاد باشی

وای وای الان یهنی سپید چه شکلی شده

اوف میدونم چقدر سخته من از مهمونی بیام اگه از خستگی

پس بیفتم هم باید دوش بگیرم اما تو خوب کردی که خوابیدی

حالا عصر که میری خونه یه دوش مشتی بگیر و بخواب عسیسم

خیلی زشت شده
وای آره دوووووشچه کلمه زیبایی

فیروزه 1390/04/21 ساعت 10:41

۱۳ خودم

انشاا... برات شانس میاره!

13 رو گذاشتم واسه فیروزه

جایی نمیخوام برم گلم منظورم اینه که همه چی خسته کننده و کسل کننده و بیروحه

دلم میخواد بذارم برم اما کجاشو نمیدونم

آهان خیلی قاطع گفتی آخه امشب میرم منم هول کردم

رها 1390/04/21 ساعت 14:30

آمدییییییییم
آره سپید
من بدجور درگیرزی دارم:D

خوش آمدید
عزیزم خدا بزرگه

موری 1390/04/21 ساعت 17:21

اول اینکه خوشالم که بهت خوش گذشته !!

دوم اینکه الان دیگه اسراحت کردی و خستگیت درومده

سوم اینکه ایشالا عروسیه خودت

چهارمن فدات شم دندون درد خیلی افتضاحه !! ایشالا خوب میشه !

مراقب خودت باش !‌

برا اولا: ممنون ازت امیدوارم تو هم همیشه خوش باشی و از زندگیت لذت ببری

برا دوما : وقتی تو کامنت رو گذاشتی من سرکار بودم

برا سوما: انشالله عروسی شما

برا چهارم : خدا نکنه بهتره الان ممنون دکیجون گفت باید عصب کشی شه!

ممنون تو هم مواظب خودت باااااااش

فیروزه 1390/04/22 ساعت 12:38

آخخخخخخخخخخخخخخخ ای شماره ۱۷ من و زودتر به تختم برسووووووووووووووووووووووون

آآآآآآآآآآآآآآآمین

یه روز خوب داشته باشی عزیزم

آرزوشو صبح کردم اما الان اینجا کامنت میذارم برات که بدونی به یادتم

مرسی عزیزززززززززززززززززم

[ بدون نام ] 1390/04/23 ساعت 09:02

figho0o0o.blogfa.com

می آییم.

سلام عزیزم، یه کامنت من و کشوند اینجا. کامنتی که باعث شد از نویسنده اش که شما باشی بپرسم چطور می تونی راجب به آدمی که هیچ شناختی ازش نداری قضاوت کنی؟ شما تو دوستیه من و فیروزه نبودی و نمی دونی که چی بین ما گذشته و از همه مهمتر فقط پای حرفای یه طرف دعوا نشستی و حکم صادر کردی و فحش دادی. کاش قضاوت نمی کردی عزیزم. موفق باشی و سربلند. نمی خوام این قضیه کش پیدا کنه پس لطفاً نظرم و تایید نکن من فیروزه رو دوست دارم و نمی خوام بیشتر از این اذیت بشه. ممنونم دوست خوب.

سلام
خوبی؟
خانمی ببخشید نظرات من تاییدی نیست هموطور که دیدین
مطمینی فیروزه رو دوست داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من شک دارم ها!

فیروزه 1390/04/24 ساعت 06:30

این قالبتو دوست دارم سپید جونم

قربونت برم من با این دوست داشتنت

chera nemishod comment gozasht az sobh t hala

ای لعنت به بلاگ اسکای که تو رو ناراحت کرده ببخشید

کد نمیداد لعنتی


ای لعنت بهشون

عسیس من کجاست؟؟؟

در قلب تو

یکی اینجا خیلی میدوستتون خانوم میدونستید آیا؟؟؟

بلی آیا همان کسی من می پرستمش؟؟؟

تناز 1390/04/24 ساعت 23:14 http://mystation.blogfa.com/

درررررررررررررررررررووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد


حال و احوال سپید بانو چطوووووووووووووووورررهههههههههههههه؟

چرا اینجا گل نداره):

ما گل آوردیم حالا چطور به شما ثابت کنیم؟:اس



ببخشید که ما نرسیدیم به وب شما خهلی سر بزنیم...

ما شرمنده ی تمام بروبچ وبلاگنویسیم به روح آقا..



گل دختر کمتر می رقصیدی آخه:دب

به بههههههههه
خوش آمدید
دشمنتان شرمنده باد عزیز دل
اصلا ذاتا من سبک سر هستم تو مراسم تناز جون

تناز 1390/04/24 ساعت 23:15 http://mystation.blogfa.com/

27 خودمان بلـــــــــــــــــــــــــــــــه

جیگر خودتو ۲۷

فیروزه 1390/04/25 ساعت 05:27

سلام دوستم صبحت به خیر

سلام روز خوبی داشته باشی

Nazanin 1390/04/25 ساعت 13:00

salam salam belakhare baz shod injaaaaaaaaa

delam gereft har kari mikardam baaz nemishod safat

khoobi golam

قربون خودتو دلتو یه جا برم من

Nazanin 1390/04/25 ساعت 13:01

oomadam faghat yaad avari konam ke

aasheghetaaaaaaaaaaaaaaam

azizamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

midoostametttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

jigmale man

قربون شکل ماهت

Nazanin 1390/04/25 ساعت 13:02

sepideh koja moondi dokhtar hanooz baghale samavari

dari chay mikhori shekamooye man

وای نازی خیلی چای میخورم این روزها معتادش شئمتا دیر می رسه قاط میزنم

مها 1390/04/25 ساعت 14:33 http://moha.blogsky.com

سلام سپیده...

خوشحالم که خوشحالی عزیزم

مرسی عزیززززززززززززززم

فیروزه 1390/04/25 ساعت 17:17



Nazanin 1390/04/25 ساعت 20:24

sepid

mashkookam mashkookam be to

نمیدونم با کی هستی تووووووووووووو

Nazanin 1390/04/25 ساعت 20:25

maloom ha kojayi dokhmal???emrooz ghayeb boodii ha


خاستم براتون کلاس بزارم با کم پیدایی ام

Nazanin 1390/04/25 ساعت 20:26

sobh ye time kootah oomadi

badesh rafti digeeeeeeeeeeee

آره عزیزم رفتم و نیومدم

Nazanin 1390/04/25 ساعت 20:26

omidvaram har ja k ehasti shado delkhosh bashi golam

عزیززززززززززززززززززززم
می توو

Nazanin 1390/04/25 ساعت 20:27

roozo shabe kheyli kheyli khoobi dashte bashi azizam

یو توووووووووووووو

Nazanin 1390/04/26 ساعت 11:06

rooze toopi dashte bashi golakam

داریوشم خوبه؟

Nazanin 1390/04/26 ساعت 11:06

shaer mige sad dar sad asheghe toam

ای قربون شعر خوندنتتتتتتت

مها 1390/04/26 ساعت 13:38

سپیده کجاییییییییییییییییییدلم واست تنگ شده



قربون اون دلت

وبلاگ فیروزه چی شده؟چرا باز نمیشه؟

فیروزه هس دیگه ازش بعید نیس این کاراااااااا

فیروزه 1390/04/30 ساعت 08:48

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد