دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

عنوانش هر چی که دوست داری!

نمیدونم این روزها چرا هر چقد که میخابم باز صبح که بیدار میشم خاب آلودم! 

دلم لک زده برا اون خاب هایی که 10 دقیقه میخابی وقتی بیدار میشی فک میکنی چند روزه خاب بودی! اصلا یادم نمیاد آخرین بار کی این طور خابیدم! 

 

اگه میخایین بدونین زندگیم چطور میگذره باید بگم زندگی من این روزها در گیجی خلاصه میشه همیشه منگم نمیدونم چیکار باید انجام بدم چطور باید فک کنم چطور زندگی کنم! همه کار ها یادم میره و برای معمولی ترین کار هم باید یادداشت بنویسم! همه میگن تو که همه چی یادت می موند تو چت شده؟ و من هیچ جوابی ندارم بگم چون خودم جوابشو نمیدونم! وقتی باهام حرف میزنن با چشهام همچین نگاه میکنم انگار غرق اون حرف شدم اما حواسم پیش اون حرفه نیست رفته یه جایی اون دور دورا برا خودش دور میزنه و ویراژ میده!  

میگم میخندم ، ولی حواسم جمع نیست کاش حداقل میدونستم کجاست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

پ.ن: جواب آزمایش خونم رو گرفتم نبردمش هنو پیش دکتر تا مرض ناشناخنم رو کشف کنه ولی با سواد اندکم فقط فهمیدم تری گلیسیرید خونم بالاست! بابا من که اصلا غذای پرچرب نمیخورم!

نظرات 58 + ارسال نظر
امین 1390/04/16 ساعت 08:41 http://www.hastem.blogfa.com

وب جالبی داری بهم سربزن

مرتضی 1390/04/16 ساعت 10:18

ذوم



سلام سپیده جونیم

خوبی ؟ بوووووووووووووووووووووووووووس

عسیسه دلم من خیلی خوبم

حالم بد نیست

مشکل خاصم هم این بود که دیگه دسترسی آنچنان به نت ندارم

همین . بوووووووووووووووووووسه کوشولو

این بالایی که بی خیالش اولی مرتضی!
این که مشکل نیست!

مرتضی 1390/04/16 ساعت 10:19

زاستی قربونت بشم چرا کلافه و گیج ؟

البته این کار همیشگیت بوده ها !!‌

زرشکککککککککک
من همیشه گیجم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فیروزه 1390/04/16 ساعت 10:21

سلام دوستمممممممممممممممممم

سلام به روی ماهتان

فیروزه 1390/04/16 ساعت 10:22

من که دیروز جای اینکه خودکارم رو بندازم تو جالی خودکاری انداختم تو لیوان پر چایی

دست کمی از من نداری!

فیروزه 1390/04/16 ساعت 10:24

سپیده منم گیجم حس میکنم حافظه کوتاه مدتم ضعیف شده جدی میگم اصلا کارایی که باید انجام بدم یادم نمیمونه

پس مشکل همه جووناست!
از بس که به همه چی فک میکنیم جز کار!

فیروزه 1390/04/16 ساعت 10:28

جدی جدی پیر شدیمااااااااااااااااااااااا

نه عزیزم ما که الان نوجوونیم!
جوونی زود رس گرفتیم ما

فیروزه 1390/04/16 ساعت 10:29

هیییییییییییییییییییییییی آره خوب اینقدر فکرمون مشغوله که دیگه بخواد به کارم فکر کنه هنگ میکنه این مغز بدبخت خوووووووووووووووووو

همینو بگو یکی نیست اینارو به رییس هامون بگه

فیروزه 1390/04/16 ساعت 10:37

دیرین دیرین
همین الان لیوان چایی رو برگردوندم

مدارکت خیس نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فیروزه 1390/04/16 ساعت 10:38

ای بابا این رئیس من که امروز رو مخ منه هاااااااااااااااا

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:12

اینبار نه به خیر گذشت

خب خدا رو شکر

salam slam

hichit nist golam negaran nabash


نگران نمیشم چشم

firoozeh joon bebakhhsid 13 ro migiram ama majbooram

mifahmi majobooram

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:20

آره میفهممممممممممممممممممممممممممممم

بجه ام عاقل شده نازی جون درک میکنه

sepideh joon be khoda delam nemikhast ke

injoori shoma do ta be zahmat biyooftin azizam

ama hala ke dige khodetoono aziyat kardin

man har chi begam fayde nadare

ama kheyli mamnoonam az inke inhame be fekram boodin

عزیزم زحمتی نداشت همه کاراش اینترنتی ردیف شدن!

ما همیشه به فکرتیم عزیزم شک نکن!

khob man alan chi begam ??!!! chera mano too in moghiyat

gharar midin ke hichkari joz tashakor azam saakhte nist

cheraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

هیچی نگو ما سکوت تو رو هم دوست
داریم عزیزم
ما عاشقتیم

merC
mer30
merci

baba merci chera zahmat keshidin

kheyli khoshgel bood merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dastetoon

dard nakone

hezaro havaro shoonsadta doosetoon daram

baz ham ba tashakor az Firoozeh va Sepideh azizam

ke mano too in moghiyat gharra dadan

ama kheyli moghiyate zajr avariye ke hichi joz

tashakor nemitoonam begam

hata ye kiss ham nemitoonam konam

doosetoon daram merciiiiiiiiiiiiii

خدا رو شکر که خوشت اومده ولی اگه خوشت هم نیاد از بس که خوبی میگی خوشت اومده!
نازی چرا این جوری میکنی تو؟
مگه ما با هم دوست نیستیم؟

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:25

بله بله بله نازی جان موقعیت موقعیته خوبیه

ها چیه حسودیت شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ye moghiyate khoobi man neshoonet bedaaaaaam

hala vastaaaaaaaaa jooja ro akhare shandiz mikhoran

baba pashin biyayn mashhad man bebarametoon

shandizzzzzzzz ye jooje behetoon bedam

اگه آقا ما رو بطلبه حتما میاییم.

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:27

خوب حالا یه بار تشکر کردی بسه دیگه بابا جووووووووون مگه مجبوری ؟

همین دیگه

سپیده 1390/04/16 ساعت 11:29

نازی خیلی شلوغش نکن بابا چی کار کردیم مگه؟
ولی جان من حال کردی تا حالا این جوری غافلگیر شده بودی؟
نه!
اصلا فکرشم نمی کردی
ها هااااااااااا
اونقد دوست دارم غافلگیر کنم و غافلگیر شم

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:30

هاااااااااااااااااااااااا
چی میگه سپیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا کی بیایم ؟؟؟

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:32

من که تا به حال غافلگیر نشدم :((((((((((((

سپیده 1390/04/16 ساعت 11:35

ای بمیرم برات
خودم غافلگیرت میکنم که تا ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال دیگه هم یادت بمونه

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:36

راست میگیییییییییییییییییییییییییییییی؟
مرسی دوستم

سپیده 1390/04/16 ساعت 11:36

فیروزه بریم مشهد؟
جدی ها بدون شوخی میگم
یا بریم کیش یا بریم مشهد! کدوووم؟

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:38

کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد ماه رمضون!
میتونی مرخصی بگیری؟

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:41

باید ببینم فعلا که دست تنهام

یه سفر کوتاه میریم
سعی میکنیم بیافته تعطیلات
مامان هم نذاشت مامانامون رو هم میاریم با هم دوست شن!

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:45

دیوونه باشه حالا تا اون موقع عسیسم

ببین نازی من پایه ام بیام این فیروزه همش این جوری میکنه!

kheyli badjensinnnnnnnn age berin kishh

paa shin ba mamanatoon biyayn mashhad

be khoda jediiiiiiii migam

bacheh aalan dige mobilam khamoosh mishe

aval biyan mashhad bad ye tatili dige beshe ba ham

mirim kish khodayi man payam

باوشه میاییم
البته اگه این فیرزه پایه باشه!
فیروزه به جان خودم راست میگم ها مامانامون رو هم ببریم براشون یه بلیط میگیریم بیچاره ها غافلگیر شن ! میگیم بیایید نه نه جون میخاییم ببریمتون زیارت ‌آقا
کلی خوشحال می شن خودمونم که خوش میگذرونیم!

فیروزه 1390/04/16 ساعت 11:55

باشه با مامان میایم بزار ماه رمضون تموم بشه انشاالله که میایم

به به این فیروزه هم پایه شد آخ جووووووووووووووووون
پس نازی اگه اومدیم مشهد به تو هم سر مسزنیم
ها ها هااااااااااااااااااااا
شوخی کردم ها

علی 1390/04/16 ساعت 12:53 http://www.zanbooor.blogfa.com

سلام
ما هم فکر می کنیم چند وقت است چی شی گلیسیرید خونمان بالا رفته

بروید دکتر برادر

عاشقتم عسیسم

روز جمعه خیلی خیلی خیلی خوبی داشته باشی دوســــــتم

نمیدونم چرا اینقدر خوابم میاد

سپیده جونم یعنی کی میتونه باشه اونی که بهت مسیج داده؟؟

سپــــــــــــــید کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم...

منم همین جوریم یعنی اگه یه کای و بهم بسپرن و راهنماییم نکنن عمرا انجامش بدم...

یادم میره عجیب جدیدا

سپیده جون هنوز مشکلم رو هواست...

خیلی محتاج دعام...

...
تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا

فیروزه 1390/04/18 ساعت 11:03

آی لاو یو عسیسم

قربون یو عزیزم

asheghaaaaaaaaaaaaaane midoostamet

خیلی داغونم...

بچه ها هر کی ایم کامنت و میخونه دعا کنه واسم

موری 1390/04/18 ساعت 21:09



ازین که سر سنگین شدی حوشم نمیاد

بای

تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا تــــ ـ ــــــوتـــــــــ فـــ ـرنگـــ ــــی مــــهـــــــ ـا

همه چیز به فردا بستگی داره...

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

فیروزه 1390/04/19 ساعت 07:53

سلام سپید جون صبح به خیر عسیسم

احمد 1390/04/19 ساعت 09:00 http://ahmad88.blogfa.com

احمد 1390/04/19 ساعت 09:00 http://ahmad88.blogfa.com

میس یو هانی

قربون میس کردنت
آی میس یو توووووووووووووووووووووو

موری 1390/04/19 ساعت 20:38



دیگه اونجوری نیای وبلاگما

همیشه وقتی میای با دسته گل و بوس و بخل بیا بابا

حالت خوبه مرتضی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با کس دیگه ای منو اشتباه نگرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] 1390/04/20 ساعت 07:16

آپ کن حوصله م سر رفت از بس اومدم همین مطلب بود

ای قربون اون حوصله ات من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد