دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

یه بار اومدم خودم و خالی کردم ولی وسطه راه همش پرید!میدونستم می پره ولی تا کنترل آ رو زدم پرید!انگاری میدونست میخام نتونه حالمو بگیره اون زودتر جنبید! 

 داشتم میگفتم: 

 

وقتی احساس میکنی همه چی آرومه وقتی همه چی خوبه خوب پیش میره وقتی باز برای زندگیت انگیزه داری وقتی باز میخای بجنگی وقتی باز میخای خودت باشی و تصمیمت رو گرفتی وقتی همه بهت میگن دختر نرو این راهو ولی تو دلت بهشون نیشخند میزنی میگی مگه نمیبینی؟مگه نمیبینی من بیشتر از سابق دوسش دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
دختر کوچولو 1390/06/11 ساعت 18:07

من خیلی خوشحال شدم سپیدهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه عزیزم

دختر کوچولو 1390/06/11 ساعت 18:09

اونقد خوشحال شدم که یادم رفت بگم اول

دختر کوچولو 1390/06/11 ساعت 18:13

ایشالله به این زودیا میای میگی من مجید قرار عقد کنیم ما هم کل و دست و رقص

دختر کوچولو 1390/06/11 ساعت 18:15

نکنه منو دعوت نکنیا

سحر 1390/06/12 ساعت 09:34

آخ که سبیده حرف دل منو زدی......
دختر نرووووووووو این راهو.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد