دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

:دی (من اصلا بلد نیستم عنوان بزارم) :دی

سلام بر و بچ 

من انگار عادت کردم ها تا یکی نزنه تو سرم آپ نمیکنم داشتم میرفتم خونه داشتم چک میکردم که به کی قول دادم امروز برا فردا؟ آخه فردا نمیام میرم ماموریت  چرا شاد هستم؟خب میرم جلسه از ساعت 11-1 تو بودی شاد نمیشدی؟شرکت هم نمیاممممم  در همین فکر یادم افتاد به فیروزه جووووووووووووووونم قول دادم آپ کنم!

خب چیه؟چی بگم؟هان؟آهاااااان میخای فضولی کنی بدونی من الان  احساساتم چه جوریه؟ 

امممممممممممممم  این جوریه: Smiley ولی با یه تفاوت!میدونی چی؟فقط پیش خودم اینجوری ام Smiley ولی پیش اون وقتی میگم پیش اون فک نکنی کنارش ها!نه از پشت تل من اینجوری ام:     

خو چیه؟مجبورم که اینطور باشم تو یکی رو میدونی یکی رو نمیدونی! 

ولی امروز شنگولم خیلی شنگول  خدا کنه تا آخر شب همینجوری بمونم  

دیگه چی بگم براتون؟؟؟؟؟؟؟ 

خب واضحه من چرا خوبم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چون با مجید حرف زدم 

چیه میخای دعوام کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خو گفتم که خوب حرف نزدم باهاااااااااااااااااااااااااااش 

خب با اینکه دعوا کردیم باز صداش لذت بخش بود براااااااااااااااااااام 

باز میخایین دعوام کنین؟؟؟؟؟؟؟؟میرم هااااااااااااااااااااااا 

باوشه تو منو فحش بده منم میرم باااااااااااااای   

آهان یادم رفت بگم همه تون رو دوست دارم همه تووووووووووووووووووووووووووون جیگمل های منینSmiley 

نظرات 20 + ارسال نظر
فیروزه 1390/06/02 ساعت 08:07

اووووووووووووووووووووووووووول

جوووووووووووووووووووووون

فیروزه 1390/06/02 ساعت 08:08

بابا شکلک بابا جیگررررررررررررررررررررر بابا نفسسسسسسسسسس

بابا عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززز دل

فیروزه 1390/06/02 ساعت 08:09

حال الانتو با توجه به حرفای دیشب نمیدونم ولی امیدوارم که خوب باشه حداقل بهتر از دیشب ولی خوشحالم که دیروز اینقدر پر انرژی بودی عسیسم

قربونت برم من
نمیدونم چرا تا شب می شه اشکهام میریزه و نمیتونم کنترل کنم

فیروزه 1390/06/02 ساعت 08:09

حرف زدی با مجید
مممممممممممممم خوب چی بهت بگم ؟ گفتم بهت دیگه چیزایی رو که باید میگفتم عسیسم

بلی بلی بانو
ممنونیم شما همیشه به ما لطف دارین.

فیروزه 1390/06/02 ساعت 08:09

عاشقتممممممممممممممممم هوارتاااااااااااااااااااااا

من بیشتررررررررررررررررررررررررر

فیروزه 1390/06/02 ساعت 08:10

امروزم که نیستی خوب من حوصلم سر میره سپیییییییییییییییید

میاااااااااااااااااااااااااام بهت سر میزنم

فیروزه 1390/06/02 ساعت 08:12

اینم از 7 :
امیدوارم که هر روزت مثل دیروزت باشه عسیسم سرشار از انرژی و شادی و به زودی به تمام اون چیزایی که دلت میخواد برسی به تمومش
اووووووووووووووووووووماچ


گریه اش مثل دیروز شد
ولی ممنوووووووووووووووووووووووووووون

سپیده 1390/06/02 ساعت 09:40

فدای دلتنگیت
فیروزه دیشب اونقد گریه کردن تا همه حا خیس اشکهام شدن اصلا یه حسی میگفت این روز آخرش قراره .....
ولی ممنون الان بهترم نگران نباش
الان که اومدم بعد جلسه هم میتم سر میزنم نمیتونم طاقت بیارم

فیروزه 1390/06/02 ساعت 09:46

حرفهای من که فایده نداشت همون تو باید نازی رو دعوا کنی تا خوب شه نازی هم تو رو دعوا کنه تا خوب شی ملایمت من به در شماها نمیخوره.
به هر حال خوشحالم که الان خوبی عزیز دلم
مراقب خودت باش

نازی هم که نیست بیاد دعوام کنهههههههههههههههههه

فیروزه 1390/06/02 ساعت 09:48

در ضمن آخه من چند تا غلط از کامنتت بگیرم هان ؟ خودت یه نگاه بنداز شاید شرم کردی

دختر کوچولو 1390/06/02 ساعت 11:56

سلاممممممممممممممممممم

حدا کنه همیشه اینقد شاد باشیییییییی

قربونت برم من

دختر کوچولو 1390/06/02 ساعت 11:57

من دعوات نمی کنم چون این حرف زدنه می تونه تا یکسال دوپینگ باشه واسه ماهاااااااااااا

قربونت برم من
عزیزم تو نمیدونی من روانی امممممممممممممم

دختر کوچولو 1390/06/02 ساعت 11:58


سپیده 1390/06/02 ساعت 13:23

من شرم کردم فرااااااااااااااااااااووووووووووووووووووووون

موری 1390/06/03 ساعت 14:04



جیگمل هات مجید و فیروزه و بقیه ان نه من !‌

بیشول !!

خوشالم خوشالی

من گفتم همه توووووووووووووووووون مرتضیییییییییییییییییییییی
ممنون

فرگل 1390/06/03 ساعت 15:06 http://f16.blogfa.com

این از محالاته

خیلی خیلی شادیاااا.... معلومه کلی خوش گذشته


کاش خوشی ها دووم داشتن

فرگل 1390/06/03 ساعت 15:28 http://f16.blogfa.com

شاید نداشته باشه ولی همین که برای مدتی هست خودش خوبه... به آدم روحیه میده

دختر کوچولو 1390/06/04 ساعت 13:58

سلام عزیزممممممم

جمعه خوبی داشته باشی عزیزم

Nazanin 1390/06/05 ساعت 04:08

اکبر 1390/06/05 ساعت 16:25 http://si7en.blogfa.com

سلام سپیده
سپیده تورک کجا هستی


آدمها در دو حالت همدیگرو ترک میکنند

حالت اول اینکه احساس کنن کسی دوستشون نداره

و حالت دوم اینکه احساس کنن یکی خیلی دوستشون داره

(ویکتورهوگو)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد