دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

درد دل با خدا

میخام از این جا راحت داد بزنمممممممممممممم بگم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

می شنوی صدام رو؟ 

بهت اعتقاد دارم میدونم که هستی!وجودت رو حس میکنم ولی خیلی وقته بغلت نکردم بوست نکردم!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا چرا؟یه مدتی هست از هم غریبه شدیم وقتی چیزی ازت میخام جواب سر بالا میدی بهم!میدونم چرا خب حق داری چون منم ازت خیلی رسمی میخام مثل سابق نمیخام! 

یادمه چند سال پیش اومده بودم بغلت کاملا لمست کردم گفتم خدا سرنوشت منو ختم بخیر کن یه کاری کن برام دارم احساس تنهایی میکنم بهم گفتی تو یه انسانی و باید عشق بورزی محبت کنی!این کار یادت نره! منم اومدم با این مجید خان ....... نمیدونم اصلا چطور شد؟چرا همه چی جور شد؟نمیدونم چرا همه چی موافق ما پیش رفت!همه چی رو خودت جور کردی که تونستیم همدیگرو ببینیم؟گفته بودی محبت کن!کردم!گفتی عاشق شو!شدم!چیکار باید میکردم که نکردم؟ 

خودت خوب میدونی که داشتیم تموم میکردیم من زیاد به استخاره اعتقاد ندارم ولی اون که برا مهمترین کارا استخاره میکنه و اعتقاد خاصی داره بهش،خب تو که میدونستی قراره این طور شه؟چرا اون استخاره خوب ازآب در اومد؟چرا خیلی خوب بود و اون آقایی که خیلی ها پیشش می رفتن برا استخاره این طور گفت که اگه بخاطر ازدواج هست بهترین ازدواج می شه و خیلی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خودت خوب میدونی ان استخاره عامل مهمی شد تا باز ادامه بدیم؟مگه نمیدونستی قراره به هم بزنیم؟مگه نمیدونستی قراره یه روز از هم جدا شیم؟ 

نه میدونستی!خوب هم میدونستی! 

چرا اون موقع به صلاحمون بود ولی حالا به صلاحمون نیست؟؟؟؟؟؟؟؟  

خودت هم خوب میدونی به عظمتت به مهربونیت به اینکه منو دوست داری شاید عاشقمی شکی ندارم!میدونم منو دوست داری پس میگم کمکم کن مثل همیشه تو که منو تنها نذاشتی تا حالا؟این بار همروش لطفا کمکم کن تا تمومش کنم به هر قیمتی که هست . 

قربونت برم من خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دوست دارم خیلی زیاد. 

 

شب نوشت :  

نمیدونم تو دلم چه خبره یه چیزی شبیه آشوبه داره می جوشه میزون نیستم یه چیزی مثل دلتنگی شاید دلتنگم!نمیدونم چیکار کنم خوب شم ولی اینو میدونم زیاد میزون نیستم
خال خوووووووووووووووووووووووب نیست! اصلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

دیووووووووووووووووووووووونه دلم برات تنگ شدهههههههه شدیددددددددددددددددددددددددددددددددد 

نظرات 47 + ارسال نظر
علی 1390/05/16 ساعت 17:27

جالب بود

Nazanin 1390/05/17 ساعت 03:35

عزیز دلم امیدوارم خدا بهت آرامش بده

ممنون برا تو هم همینطور عزیزم

Nazanin 1390/05/17 ساعت 03:37

برات آرامش و صبر و طاقت آرزو میکنم

خدایا به حرف سپید گوش کن خواهش میکنم

الان نزدیکای سحره فک کنم خدایا خواهش میکنم دل سپیده رو آروم کن

ممنون ازت نازی مرسی برا آرزوهای قشنگت عزیزم

Nazanin 1390/05/17 ساعت 03:39

سپیده جون عزیز دلم همه چی رو به خدا واگذار کن

آخه کاری از کسی بر نمیاد

سپید اگه مجید عشقش واقعی بود باهات مبموند هر چس هم که میخواست بشه

ببین اگه نشده خدا دوستت داشته عزیز دلم که الان این اتفاق افتاده نه چند سال دیگه

اهوم موافقم باهات

Nazanin 1390/05/17 ساعت 03:42

سپید جونم به زور و التماس از خدا چیزی رو نخواه گلم

ممکنه الان فک کنی یه چیزی خوبه برات اما بعدها بگی کاش نمیشد اینکار

خدا ماها رو دوست داره اون بهتر از همه صلاحمونو میخواد پس همه چی رو بسپر به خودش و واستا کنار و تماشا کن

نه نازی من هیچ وقت مجید رو از خدا نمیخام
میخام که دوباره باهاش باشم فقط میخام دیگه دلتنگش نباشم از خدا میخام به یادش تیفتم نمیخامممممم دل تنگش بشممممممممم

Nazanin 1390/05/17 ساعت 03:45

قربونت برم خودتو اذیت نکن فقط زیاد به این موضوع فکر نکن هرچی کمتر بهش فک کنی کمتر اذیتت میکنه

فکر نکن حالتو نمیفهمم توو دلت نگو نازی برو چرت نگو به خدا میفهممت اما چاره فقط صبرِ عزیز دلم

من نمیخام بهش فک کنم این دلمه که براش تنگ می شه و منو به یادش میندازه و مجبورم میکنه بهش فک کنم
نه نازی نمیگم چرت و پرت نگو نمیگم اینوووووووووو
ولی تمام سعی خودم رو میکنم

Nazanin 1390/05/17 ساعت 03:47

خدایا یه سرنوشت خوب برای سپید رقم بزن ازت خواهش میکنم

دلشو آروم کن... بهش تحمل بده....کمکش کن....تنهاش نذار

مرسی ناااااااااااااااااااااااااااازی قربونت برررررررررررررررررررم من
فدااااااااااااااااااااااااااااااات شم مرسییییییییییییییییییییییی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

Nazanin 1390/05/17 ساعت 03:48

دوستت دارم عشقم♥♥♥♥♥♥♥

من عاشقتمممممممممممممممم
بهترین دوستمی
یه ماچ خفن

فیروزه 1390/05/17 ساعت 07:16

چی بگم سپید؟
وقتی خودم دیشب بیخودی و بی دلیل اشک میریختم .
خدایا دل سپیده رو آروم کن خدا
آرومش کننننننننننننننننننننننن

ممنون عزیزم
انشالله دل خودتم قرص میشه

سارا 1390/05/17 ساعت 11:01

سلام سپیده جونم، امیدوارم این دوران خیلی خوب سپری کنی هر چند میدونم که سخته

ممنون عزیزم

سلام سپید عزیز...
یه پیشنهاد دارم که فکر کنم ارزش یه بار امتحان کردن رو داره...
یه شب دعای ابوحمزه ثمالی رو توی مفاتیح پیدا کن و با معنی فارسیش بخونش(حتما با ترجمه ش)...حداقل...
برات آرزوی شادی و سلامتی میکنم...
Black13

ممنون حتما

مها 1390/05/17 ساعت 13:23

می فهممتتتتتتتتتت قربون دلت برم

ممنون

مـــــ ــهــــا 1390/05/17 ساعت 13:29

سپیده وقتی دلتنگش میشی یه کاری کن که از فکرش بیای بیرون

میدونم سخته

سعی میکنیم
خیلی سختهههههههههههههههههههههههه

مها 1390/05/17 ساعت 13:30

من خودم وقتی میرم تو فکرش دلم میخواد بیام بیرونا اما فکرشم برام شیرینه...

یه شیرینی خیلی خیلی تلخ


دقیقاااا

مها 1390/05/17 ساعت 13:32

مها 1390/05/17 ساعت 13:36

عزیززززززززززززززم

جوووووووووووووووووووونم

عماد 1390/05/18 ساعت 08:30 http://love3.blogsky.com

سلام آبجی جونم دلم حسااااااااااابی واست تنگشده(مثل همیشه)
دلم زیاد گرفته بازم(مثل همیشه)
د
و
س
ت
د
ا
ر
م

مواظب خودت باش

[ بدون نام ] 1390/05/18 ساعت 13:00

سلام عزیزم خوبی؟
دیشب اومد تو وبت هرکار کردم نشد کامنت بذارم...
عزییییییییییییییییزم... دلم برات تنگ شده بود.
بووووووووووووووووووووس

سحررررررررررررررررررر مگه اسم نداری تو من باید از رو آی پی تشخیصت بدم!!!!!!!!!
قربونت برم منننننننننننننننننننننننننننننننننننننن مرسی عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززم
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچچچچچچچچچچچچچچ

سلام عاشق درد کشیده صبور , مهربان و گرامی ...

همون عاشق تنهایی هستم که منت بر سرم گذاشتی و از خونه کوچیکم بازدید کردی و نام ارباب بزرگم رو با احترام آوردی . اومده بودم ازت قدردانی کنم و بگم خوب و عاشقی که دیدم درد داری و دلتنگی ... دلم خیلی گرفت سپیده خانوم عزیز ... دردی که ازش گفتی رو همه جوره و بارها در شکلهای مختلفش توی این دنیا لمس کردم و حالا تنها منم و یاد اون خاطرات و اربابی که نور دنیا و آرامش وجودمه ...

امیدوارم خدای مهربون و کریم از بزرگیش به همه دلهای عاشق آرامش عطا کنه ... آمین ....

و در انتها چون همیشه :

درود بر فخر آفرینش و برترین مخلوق گیتی مایکل جکسون کبیر ...

مرسی از حضورت

عماد 1390/05/19 ساعت 09:51 http://love3.blogsky.com

گریه

شبی بود وبهاری
درمن آویخت چه آتش ها
چه آتش هابر انگیخت
فروخواندم به گوشش غصه خویش
چو باران بهاری اشک می ریخت.

عماد 1390/05/19 ساعت 09:53 http://love3.blogsky.com

سپیده دلت واسش تنگ شده
دختر مگه نگفتی دیگه می خوای آزاد باشی مثل یه ...
مثل یه ....
نمی دونم مثل یه چیزی دیگه

گفتم ولی اینها حرفه باز هم میممممم میخام آزاد باشم بدون هیچ تعهدی
خدا بزرگه انشالله که درست می شه

عماد 1390/05/19 ساعت 09:55 http://love3.blogsky.com

مجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
کجایی که سپیدمون از دست رفت


هنوز زنده ام پسررررر

Nazanin 1390/05/19 ساعت 14:14

aaasheghetam

الهی قربوووووووووووووونت

مها 1390/05/20 ساعت 19:44

سلام عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززم

سلااااااااام به روی ماهت

فیروزه 1390/05/21 ساعت 14:43

عاشقتممممممممم

Nazanin 1390/05/21 ساعت 19:36

dooset daram

عاشقتم من

فیروزه 1390/05/22 ساعت 08:50

عسیسم هفته خوبی داشته باشی

ممنون عزیزم شما هم

سلام عزیزممممممممممممممممممم

سلام به روی ماهت کوجولو

سارا 1390/05/23 ساعت 13:11 http://saaaraa.blogfa.com

سلام سپیده جون

سلام عزیزم کجایی تو خوبی؟

سحر 1390/05/23 ساعت 20:52

سلام سلام به سپیددددددددددددددددددد عزییییییزم...
سپیده مثل من باش ۱ هفته که آپ نمیکنم عوضش بعد یه هفته آپ میکنم و حسابی خودمو خالی میکنم...
واقعا این اینترنتم نعمتیه هااااااااا...
نمیدونی چقد خالی میشم وقتی حرفامو خالی میکنم بیرون...
حتی اگه مطمئن باشم کسی مزخرفاتمو نمیخونه...
تو نمیخوای خودتو خالی کنی!!!؟

باوشه چشم میریزم خودمو بیروووووووووووووون

موری 1390/05/24 ساعت 12:19

اه
سپیده نمیشه نظر بدم ؟

پس چه حوری اینو گذاشتی؟

موری 1390/05/24 ساعت 12:21

چرا نظره طولانی میدم نمیاد ؟


نمیدونم

موری 1390/05/24 ساعت 12:26

راستی بقیه بچه ها سلام : فیغو / فیروزه سارا عماد مها و نازنین و بقیه رو نمیدونم !

به همه دوستام سلام دادی جز من!یادت نره!

[ بدون نام ] 1390/05/24 ساعت 13:06

سلام به بهترین سبییییییییید
روز بخیر خانوم

سلام بر سحر عزیزززز

سحر 1390/05/24 ساعت 13:07

آخ یادم رفت...
معرفی میکنم سحر خانوم گل و بلبل هستیییییییییییم

بلی بلی
شما هم روز خوبی داشته باشین

[ بدون نام ] 1390/05/24 ساعت 20:56

سپیده نازی حالش خوبه؟!
بلاگفا بهم کد نمیده کامنت بذارم براش...

بزار اول یه سرچ کنم ببینم کی هستی بیام بگم
بلی پیدات کردم سحر هستی
آره ممنون خوبهههههه

مریم 1390/05/24 ساعت 22:18 http://m-notes.blogfa.com

شاید اگر واگذار کنی به خدا... بهتر باشه..
مرسی

توکلم به خداست ممنوووون

فیروزه 1390/05/25 ساعت 07:30

سپید آپ کن دیگه
میست کردیم دخترررررررررررررررر

چشممممممممممممم قربان شما امر بفرمایید

فیروزه 1390/05/25 ساعت 07:30

راستی روز خوبی داشته باشی

یو تو مای دیر

[ بدون نام ] 1390/05/25 ساعت 12:00

اگه گفتی من کییییییییییییییییییییییییم!!!
S011:]

سحرررررررررررررررررررررررررررررررررر

[ بدون نام ] 1390/05/25 ساعت 12:01

آی پی تو رو حفظ کردم سحرررررررررررررررررررر

سحر 1390/05/25 ساعت 12:48

واقعا ین بد اخلاقه رو دوووووووووووووووووووووووووست داری!!!!!!؟
این بد اخلاقه اصلا ملاحظه این دل بدبخت منو نمیکنه که وقتی داشت گوشیم زنگ میخورد قلبم داشت تند تند میزد...
نذاشت جواب بدم...
گفت بذار یکم اون دنبال تو باشه...
بذار یکم تو در دسترس نباشی...

آره بد اخلاقه رو دوست دارم

سحر 1390/05/26 ساعت 10:25

دایا!

ای نهایت مقصودها و اوج آرزوها،

ای آن که دست یابی به تمامی خواسته ها،

به دست توست.

ای آن که نعمت هایت را به بها نمی فروشی

و ای که عطاهایت را به کدورت منت نمی آرایی.

هر کسی که نیاز خود را در آستان تو بجوید

و روگردانی فقر و کاستی از خویشتن را،

از درگاه پر جلال تو بطلبد،

همانا که حاجتش را در جایگاهی بسزا،

درخواست کرده و در پی برآوردن مطلوبش

از طریق صحیح بر آمده است...

خدایا!

حاجتم را روا کن،خواسته ام را برآورده ساز

و دل بیمناکم را از هول و هراس ایمنی ده...

[ بدون نام ] 1390/05/26 ساعت 10:26

شما هم روز خوبی داشته باشی
طبق قرارداد این علامت بوسه ها!
زبون درازی نیس

[ بدون نام ] 1390/05/26 ساعت 10:27

خوب سحرم دیگهههههههههه

[ بدون نام ] 1390/06/01 ساعت 08:47

سلاممممممممممممممممممم زود باش بگو من کیم

قربون فیروزه حونممممممممممممممممممم

[ بدون نام ] 1390/06/01 ساعت 09:14

ااااااااااااااااااا آرههههههههههههههههه اینجا گذاشتم کامنت رو

همه جای ایران سرای من است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد