دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

داغ کردن پشت دست!


این روزها با آهنگ آدم فروش شادمهر زندگیمو سر میکنم و باهاش آروم میشم خیلی آرومم میکنه این آهنگ اونقد جوگیرش شدم که پشت دستم رو داغ کردم عکسشو گرفتم و شب براتون میزارمش ازخونه نمیدونم به حدی هست که ردش همیشه بمونه یا نه اولش میخاستم با ته سیگار این کارو انجام بدم ولی عرضه شو نداشتم. 

چیه میخای بگی خرم؟ 

اگه تو هم به جای من بودی این کارو میکردی! از خدا میخام هیچکی جای من نباشه! 

3سال تمام برا خودت رویا داشته باشی و باهاش زندگی کنی!که چی ؟؟؟؟؟بعد سه سال بدونی همش کشکه؟؟؟؟؟؟همش رفت بر باد هوا؟؟؟؟؟؟؟؟به همین سادگی؟3سال شب و روز یکی رو بپرستی بعد به این نتیجه برسی که نشد؟به همین راحتی؟ 

خب چیه می پرسی حالا چرا داغ گذاشتم؟ 

این داغی هست که به چشم میاد ولی من یه داغ بزرگ موند رو قلبم برای همیشه!این هم میخام جلو چشم باشه و دیگه از این به بعد عاشق نشم!از این به بعد به هیچ کسی اعتماد نکنم!از این به بعد برا خودم تو رویا زندگی نکنم!تو واقعیت باشم!بدونم این دنیا یه دنیای کثیفی هست که هر کی هر چی دوست داره به زبونش میاره ومیگه و بعد راحت میزنه زیرش!به همین راحتی! 

اثر خوبی داره هااااااااااااا ولی امتحان نکن هیچ وقت چون خیلی درد داره!


بعدا نوشت: اینم عکسش با تاخیر 

http://s1.picofile.com/file/7109585585/30112054529.jpg

نظرات 28 + ارسال نظر
سحر 1390/05/13 ساعت 11:48

الهی بمیرم این چه کاری بود تو کردی دختره دیووونه

خدا نکنه عزیزم

[ بدون نام ] 1390/05/13 ساعت 12:52

اره خوبه...
محیطش ساکته...
فقط یکم بیکارم حوصله ام سر رفت...........
سبیده اگه دستم بهت میرسییییییییییید.....
دختره دیووونه

سحرررررررررررررررررررررررررررررر
عزیزم اصلا نگران نباش چند روز دیگه اونقد کار سرت میریزه که ناله میکنی از زیادی کار!

مها 1390/05/13 ساعت 13:40

میفهممت شدیدچون عشق من ۶ بود و حالا باید بگم بای بای آخه مگه میشه


عزیززززززززززززززززززززم ۶ سااااااااااااااااااااااااااال
شما دیگه چراااااااااااا

مها 1390/05/13 ساعت 13:41

منم همش تو فاز شادمهرم آخه شادمهر و خیلی دوست دارم عاشق صداشم این روزام همش حالم عوض میشه و عادتش و گوش میدم عجیب می سوزونتم...


خودتو اذیت نکن

مها 1390/05/13 ساعت 13:42

بمیرم برات عزیزم

قربونت برم مننننننننننن
خدا نکنه عزیزززززززززززززم

مها 1390/05/13 ساعت 13:44

سپیده دیگه هیچ وقت از این کارا نکن...

میدونم سخته من بعد از ۶ سال حتی از اینکه بخوام به یکی دیگه فک کنمم دیوونه می شم

سخته ولی باید تحمل کرد...

نگران نباش وقتی دستم رو می بنینم میدونم که دیگه نباید از این کارا بکنم

مها 1390/05/13 ساعت 13:46

۷
خدایا به سپیده ی عزیزم کمک کنه بتونه کنار بیاد با این قضیه

مرسی عزیزم با این آرزوهای قشنگت ممنووووووووووووون
فدات بشم

مها 1390/05/13 ساعت 16:28

قربونت برم مننننننننننننننننننننننننننننننننن

مها 1390/05/13 ساعت 16:29

بعد ۶ سال خودمم نمی دونم چرا؟

مها جدا چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اینجا شده شبیه کمپ هااااا.
باید بگم سپیده هستم با سیزده ماه ....البته از همه کمتر بوده تایم
جدا از شوخی تنها کاری که از دستمون برمیاد اینه که منطقی باشیم و سعی کنیم زودتر با شرایط کنار بیایییم

به کمپ خوش آمدیددددددددددددد
منطق!یا احساس!؟
منطقی بودن سخته سپید خیلی سختتتتتتتتتتتت

ما که فعلا با منطق کنار اومدیم. یعنی نمی دونی چقدر میسوزم وقتی دیروز به گوشیم سر زدم دیدم ۳ بار یکی از دوستاش زنگ زده یه بار داداشش و آخرین سوزش هم این بود که دوبار خودش زنگ زده و من نفهمیدم
حالا از دیشب هی میخوام زنگ بزنم ولی این منطق میگه تا اینجا اومدی دیگه برنگرد ...اگه برگردی دوباره باید همه این سختی ها رو تحمل کنی...

آره عزیزم برنگرد

Nazanin 1390/05/14 ساعت 19:16

نازنین هستم با 11 سال سابقه

به خودتون بیاید بچه ها متاسفانه ما نمیتونیم بی خیال باشیم

و این خیلی بده باید باید باید باید بی خیال باشیم اما خیلی سخته

آره نازی خیلی سخته خیلی

Nazanin 1390/05/14 ساعت 19:18

سپید عزیزم خدا کنه دلت آروم شه

نیم ساعت دیگه وقت اذان برات دعا میکنم و برای بقیه بچه هایی که دلشون شکسته

امیدوارم آروم بشید

راستی این 13ست به یاد فیروزه

مرسی عزیزم ممنون بابت همه چی

Nazanin 1390/05/14 ساعت 19:20

سپید قالبتو دوست دارم

مرسی عزیزم

Nazanin 1390/05/14 ساعت 19:22

خیلی خودمو کنترل کردم که هیچی نگم اما دیگه نمیتونم

خــــــــــــــــاک بر سر بی لیاقتت مجید خان

ببخش سپید جون مونده بود توو دلم

قربونت برم من نازی فدات شمممممممممممممممممم

Nazanin 1390/05/14 ساعت 23:45

ghorbooon daste topoli doost joonam beram man

khoda kone jaash namoone azizam

chon age bemoone hamishe aziyat mishi

barat faramooshi chizaye bado arezooo mikonam

ممنون عزیزم مرسی برای آرزوهای قشنگت
قربووووووووووووونت

Nazanin 1390/05/14 ساعت 23:46

aasheghetam man azizaaaaaaaaaaam

to ro khoda bikhiyali tey kon

باشه سعی میکنم بی خیال شم
ممنون عزیزم
دوست داررررررررررررررررررررررم یه عالمههههههه

مها 1390/05/14 ساعت 23:52

قالب جدیدددددددددددد مبارک

مرسییییییییییییییییییییییییییییی

مها 1390/05/14 ساعت 23:56

پارسال دی ماه من قوری چایی ریخت روم :دی

شکم و دستمو سوزوند اخه نمی دونی چی کشیدم

واااااااااااااااااای قربونت برم من
دختر مواظب خودش
جاااااااااااااان فدات بشم من چه دردی کشیدی تووو

مها 1390/05/15 ساعت 00:00

دیوووووووووووووووووونهبار آخرت باشه ها


چشمممممممممممممممم بانووووووو

Nazanin 1390/05/15 ساعت 12:17

inja blogsky

man Nazanin

I love you Sepid joon

ای این سپید فدای تووووووووووووووووووووووووو
عشقمی نازی

مها 1390/05/15 ساعت 12:38

سلامممم عزیزم

سلام به روی ماهت

مها 1390/05/15 ساعت 12:39

فیروزه 1390/05/15 ساعت 13:28

تو دیوونه ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
به نظر من ماها کم کم باید رابطه رو کم کنیم تا از عادتهامون کم بشه

بلی بلی بلی
من دیووووووووووووووووونه ام

مها 1390/05/15 ساعت 13:56

من تقریبا یک ساله ترک رابطم اما دارم بد تر میشم

خوب می شیم مهاااااااااا خوب می شیم تلقین نکن انرژی مثبت جذب کن ما می تونیمممممممممممممم

فیروزه 1390/05/16 ساعت 08:48

اولا سلام و صبح به خیر

سلام سلاام صد تا سلااااااااااام

فیروزه 1390/05/16 ساعت 08:48

دوما مها خانوممممممممممممممم مگه تو به راحتی عاشق شدی که حالا به راحتی میخوای ترکش کنی ؟


عاشق شدن شیرین هست از هر لحظه لدت می بری ولی جدایی تلغه هر ثانیه عذاب میکشی

سحر 1390/05/16 ساعت 11:01

سلام و صبح ب خیر به سبیده خودمممممممممممم
خسته نباشی خانووووووووووم.ممممممممممماچ

به به سحرجوووووووووووووووووووون
مرسی عزیزم خودتم خسته نباشی
کیسسسسسسسسسسسسسسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد