دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

بیایین به خودمون بیاییم!

امیدوارم همه خوب باشین 

آمار همه دستمه بعضی ها تظاهر میکنین به خوبی ! و جالب اینه که فک میکنن ما نمی فهمیم! (این قسمت قابل توجه نازی و فیغو بود) 

چیه؟؟؟؟؟؟؟؟خوب آره خودمم خوب نیستم ولی به همه میگم خوبم شکر خداااااااا خب چیکار کنم؟؟؟؟؟؟چی بگم؟نمیدونم چه مرگمهههههههههه نمیدونم!هر ثانیه یه تصمیم میگیرم یکی رو میخام منو بگیره بین دو دستاش محکم منو تکون بده بگه دختر به خودت بیاا بدون داری چی کار میکنی کاری که خودم اگه فیروزه پیشم بود باهاش اینکارو میکردم فیروزه نمیدونه داره چیکار میکنه آره با خودتم!خود خودت به یکی نیاز داری فیروزه که اونقد تکونت بده تا به خودت بیای اکه لازم باشه یه سیلی هم بزنه تو گوشت! من اونجا بودم کاری میکردم به خودت بیای و این قد غرق نشی! 

کاری که میخام الان یکی باشه و منو به خودم بیاره یکی بزنه تو گوشم شاید بیدار شم!شاید بدونم دارم با خودم چیکار میکنم بدونم چرا دارم خودمو نابود میکنم!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چرااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ 

فیروزه تو هم داری اینکارو میکنی!داری خودتو نابود میکنی!منو نگاه کن!عبرت بگیر! نمیخام مثل من شی فیروزه نمیخام مثل من شی!اصلا دوست ندارم دائم کلافه باشی دایم دو دل باشی!نمیخاااااام می فهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

ببین منوووووووووووو خوب ببین خوبه خوب نگام کن!مثل من نشوووووووووووووووووووووووووووو 

 

نازی تو داری چیکار میکنی؟این قد میری تو خودت که چی؟؟؟؟؟؟؟؟آخرش که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه غصه بخوری چی درست می شه نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این قد فک نکن!کمی بی خیال باش!کمی به فکر اون بچه باش داریوش چه گناهی کرده این وسط؟که هی میری تو خودت ناراحت می شی دارو نمیخوری؟اگه فردا یه اتفاقی افتاد که مریضیت عود کرد چی؟تکلیف داریوش چیه؟؟؟؟؟ 

بابا داریوش یه مادر شاد  میخاد بگه بخنده باهاش بگرده!نه مامانی که غم گرفته؟ایثار مادرانه کجاست؟چرا نمیخای شاد باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه غمگین باشی هم مشکلاتت حل نمی شن!ا 

 

سحر تو چی؟داری چیکار میکنی؟اینقد نگو دوسش دارم دوسش دارم بزار گم شهههههههههههه تو فقط وابسته اونی نه عاشق اون!مطمئنم! 

 

نمیدونم چرا همش دارم همه رو دعوا میکنم!اگه ادامه بدم بیشتر قاط میزنم پس میرم./

نظرات 34 + ارسال نظر

جالب بود
یه سری هم به ما بزن

جدا خوندی یا حدس زدی جالب بود؟

سلام سپیده جون وبلاگ خیلی قشنگی داری
به وبه منم سر بزن
اگه موافق به تبادل لینک بودی خبرم کن
موفق باشی

Nazanin 1390/05/09 ساعت 13:29

azize delam man hameye sayamo mikonam ke dorost basham

قول بده که شاد شی و کم به اتفاقات گذشته فک کنی

Nazanin 1390/05/09 ساعت 13:30

ta az in bishtar mano dava nakardi beram

ke age davam koni ashkam dar miyad

قربونت برم من ناااااااااااااااااااااازی

Nazanin 1390/05/09 ساعت 13:32

sepid joonam mikhay man biyam tekoonet bedam begam



ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay sepid joon jan dari

chikar mikoni bakhodet haaaaaaaaaaa59054

آره نازی کاش یکی بوووووووووووود کااااااااااااااش

Nazanin 1390/05/09 ساعت 13:32

man ke dige inghad be shoma do ta

goftam intori nabashid khaste shodam

baraye hamin dige hichi nemigam

نه نازی بگووووووووووو بزن تو گوشمون!دعوامون کن

Nazanin 1390/05/09 ساعت 13:34

خب رسیدم به 7

خدایا ازت عاجزانه خواهش میکنم نادونی و جوونی رو به ما ببخش

و کمک کن کاری نکنیم که بعد پشیمون بشیم خواهــــش میکنم

لطفا یه سپیده و فیروزه کمک کن توو شرایط سخت درست تصمیم بگیرن

خدایا ما رو تنه نذار لطفا

مرسی عزیزززززززززززززززززززززززززززززم
قربونت برم من
ما هم برای تو دعا میکنیم که کمی بی خیال شی

Nazanin 1390/05/09 ساعت 13:35

دوستت دارم مامی سپید جونم

عاشقتم گلم مرسی که اینقدر مهربون و خوبی

امیدوارم دلت شاد شاد شاد بشه

امیدواریمممممممممممممم دل همگی مان شاد شودددددددددددددددددددد

فیروزه 1390/05/09 ساعت 13:54

هیچی نمیتونم بگم
مرسی که پستت رو واسه من گذاشتی
تکون دادن بد فکری نیستاااااااااااا
سپیده جون ببخشید الان مغزم به هیچی قد نمیده ببخشید


فیروووووووووووووووووووووزه نگرانتم شدیدددددددددد

[ بدون نام ] 1390/05/09 ساعت 14:08

آخه نگران چی دختر؟
من خوبم خوبه خوب تازه مسافرتم دارم میرم

داری تظاهر میکنی به خوبی!

مها 1390/05/09 ساعت 23:05

سلامممم

سلام عزیزم کجا بودی دختر؟

مها 1390/05/09 ساعت 23:23

دلم واسا تنگیده بود عزیزمممممممم

قربون اون دل مهربونت

مها 1390/05/09 ساعت 23:37

سپیده عوض می شود

سپیده .......... می شود

مها 1390/05/09 ساعت 23:41

فیروزه 1390/05/10 ساعت 08:37

تو هم روز خوبی داشته باشی عسیسم

[ بدون نام ] 1390/05/10 ساعت 12:11

سپیده گم شد...........
منم گم شدم.... گم شدم تو دنیایی که واسه خودم ساختم و دیگه از اون سحر شیطون که همه بهش میگفتن واقعا خوشحالی خبری نیس.....
سپیده گم شدم.....
به روی خودم نمیارم ولی دارم آب میشم....
دارم تو اشکایی که همین آلانم کیبوردمو خیس کرده آب میشم....
سپیده من گند زدم به همه چی.....

سحرررررررررررررررر این جوری نابود می شی ها
نکن این کارو!
چرا فک میکنی دنیا به آخر رسیده؟

[ بدون نام ] 1390/05/10 ساعت 12:32

سپیده مگه میشه باهاش کنار اومد.....
میشه بهش فک نکنم!
آخرش که چی؟ تا کی فک نکم؟
آخرش یه روزی یه جایی میشنم به خریت خودم که تمام زندگیمو خراب کرد میخندم....

[ بدون نام ] 1390/05/10 ساعت 12:47

سپیده من خودمم نمیدونم چرا اینجوری شد....
بهش فک نمیکنم....
نمیخوام اصلا بهش فک کنم...
خیلی دوس دارم یه کار پیدا کنم و خودمو حسابی درگیر کنم.... ولی اخه کی به یه دختر با مدرک دیپلم کار میده!!
با اینکه حسابی نیاز دارم به دود ولی این یکی رو دیگه غلط میکنم... به حرف همین دل صاب مرده کردم که الان اینجام...
میدونم الان در شرایطیم که اگه یکی بکشم حالا حالا واسه این که آروم شم میکشم و آخرش....
سپیده باید میذاشتم میرفت.....؟!

سحر 1390/05/10 ساعت 14:48

وای سپیده نه.....................
اگه بدونن نه منو زنده میبینی نه منصورو....


پس خدا کنه هیچوقت ندونن

یه وجب اسمون همه جا پیدا میشه .سخت میگیری

موری 1390/05/10 ساعت 18:00



چه جالب بود !‌یه سری هم به من بزن !

نه جدی میگم ! نمیدونم چی نوشتی و در مورده چیه !~

اصلا حوصله اش رو نداشتم بخونم !

جیگر مراقبه خودت باش !

ماهه رمضونی منو دعا کنی ها !

خیلی محتاجم ۱

دلم برات یه ذره شده بود !‌

مها 1390/05/10 ساعت 22:33

سلامممممممممممممممممم دوست جون بوسسسسسسسسسسسسسس

Nazanin 1390/05/11 ساعت 16:16

قالب جدیدت خیلی خوشگله عزیزم

مها 1390/05/11 ساعت 23:35

سلام سپیده جونم خوبی؟؟؟

مها 1390/05/12 ساعت 00:05

سحر 1390/05/12 ساعت 02:32

چاااااااااااااااااااااااکر هرچی دوست با معرفته..........
عاشق همتوووووووووووووووونم.........
من اگه شمارو نداشتم دق میکردم.بوووووووووووس

نازنین 1390/05/12 ساعت 03:38

27رسید به خودم آخ جون

سپید امیدوارم حال دلت خیلی خیلی خیلی خوب بشه

مـــــ ــهــــا 1390/05/12 ساعت 11:08

سلام دوست جونننننننننننننننننن بوووووووووووس

مها 1390/05/12 ساعت 11:57

فدای معرفتتتتتتتتتتتتت

مها 1390/05/12 ساعت 13:44

سپیده امروز باهاش حرف زدم و بهش گفتم ازت متنفرم
خیلی خالی شدم

سارا 1390/05/12 ساعت 14:11

سلام سپیده جونم خوبی؟ اینجا چه خبره؟ چی شده؟ فیروزه چرا نیست؟

نوشتم که...


فیس بوک

سحر 1390/05/12 ساعت 18:31

خسته نباشی خانوم خانوما...............
بووووووووووووووووووووووووس

مرسی عزیززززززززززززم

فیروزه 1390/05/13 ساعت 08:05

مسی یووووووووووووووووووووووووووووووووو
آی لاو بووووووووووووووووووووووووووووووووو

قربونت برررررررررررررررررم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد