دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دوستان خوبم روزتون مبارک

یادت باشه زندگی کوتاهه . 

قوانین رو بشکن. 

زود ببخش. 

عاشق حقیقی باش. 

بدون کنترل بخند. 

روز دوستیها مبارک. 

 

 

امیدوارم همه دوستیم با همه دوستام روز به روز پایدار تر و عمیق تر شه. 

تک تکتون رو دوست دارم.عاشقتوووووووووووووووووووووووونم. 

 

نظرات 49 + ارسال نظر

باسلام وب بسیارجالبی دارین به من هم سربزنید اموزش درس به درس فتوشاپ رو بیایید ببینیدوخودتان استاد شویدونظربدید حتما ازنظرات سازنده اتان استقبال میکنم واگردوست داشتین منو با اسم سرزمین افتاب:بیوگرافی افراد مشهورو دانلود نرم افزارموبایل لینک کنیدوبهم خبربدین تالینکتون کنم بازم مرسی


به نظرت به من میخوره اینقد حوصله داشته باشم اینقد وقت داشته باشم تا بیام آسه آسه باهات آموزش ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟
من تو دانشگاه درس نخوندم حالا بیام........
نه حالم از آموزش به هم میخوره......
ببخشید

فیروزه 1390/03/22 ساعت 16:17 http://shotod.blogfa.com

ای بابا این یارو که بوقه من خودم اول :)))))))))))))))


خودت اوووووووووووووول

فیروزه 1390/03/22 ساعت 16:19 http://shotod.blogfa.com

جیگر قالبتونو خانووووووم خام خام بخورمش

منم جیگرتو خام خام بخورم

فیروزه 1390/03/22 ساعت 16:19 http://shotod.blogfa.com

مرسی عزیزم تو هم عشق ماهایییییییییییییییییی

قربووووووووووون شما دوستهای خووووووووووووووب

[ بدون نام ] 1390/03/22 ساعت 18:37

سلام آبجی سپیده جونم ممنون منم واست دعا میکنم مگه میشه من تو رو فراموش کنم
راستی قالب وبلاگت خیلی خیلی خیلی قشنگ شده
دوست دارم زیاد

مرسی شما لطف داری آقا عماااد

salam salam azizam ghorboonet beram man ke inghad

khoobo mehrabooni

khanoom ghalebetoon too halgham

خدا رو شکر من یه قالبی پیدا کردم همه خوششون اومد
مرسی نازیییییییییییییییییی

vaaaaaaaaay belakhare sabt shod midooni key ta hala

daram say mikonam comment bezaram

آخی جان من بالاخره پدرشون رو در میارم که اینقد تو رو اذیت کردن
من به نمایندگی از همه شون ازت معذرت میخام

aasheghetaaaaaaaaaaaaaaaam

omidavarm hamishe doostimoon haminjoori baashe

paak ...sadeghane..mahshar....man ke asheghetoonam

shoma ro nemidoonam

hzaro havaro shoonsadta midoostametoon jigmalaye man

منم این آرزو رو دارم.
یعنی تو نمیدونی من عاشقتمممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Sepideh chon range moohat Sepide behet migam sepideh

ha ha ha ha ha ha ha

khodam midoonam ke harfam loos bood ama khob

goftam ke dore hami bekhandim hala lazem nist bezanin

too borjakam

ama too axet che aroom neshasti

[:S007:]
آخه واقعا هم اینطوریه!!!!!!!!!
۳۰٪ موهام سپید شدن
اصلا هم لوووووووووس نبود
من داتم این جوری آرومم
بهت ثابت نشده آرومی من؟؟؟؟؟؟؟
:دیییییییییییییییییییییییییییییی

salam salam ba arezooye ye rooze toooooop

قربونت بررررررررررررررررم من

yani man morrdeye in aaroomitam

inghad ke to aroomi man moondam to chetori kaar mikoni

همون جور آرومه آروم کار میکنم مظلومه مظلووووووم

jigare atish paareye khoddamo beram ke alaki

mige aaroome man ke midoonam to cheghad sheytooni


dooset daram azizam

قربونت بررررررررم زیاد هم شلوغ نیستم زیاد هم آروم نیستم

khodaya emroozo ye rooze kheyli aroomo ghashang besaaz baraye in doost jooniyaye man merciiiiiiiiiiiiiii

ممنوووووووووووووون واقعا دهم روز خوبی شد مرسی از دعااااااااااااااااای قشنگت
دوست دااااااااااااااااااارم

midoostametttttttttt

عاشقت هستیییییییییییییییییم

ba tashakor az Sepideh joon janam

ke netehs ghat mishe

نازی وقتی قطع می شه دیوونه میششششم

va lazeme ke begam in shomare 17 hast

va man migam ke 17000000000000000bar dooset daram

عشق منی ناااااااااااااازی

va hala mirim ke dashte bahsim 20 ro dar sahne

va ma khodemoon midoonim ke hame nomreye 20im

تو خودت نمره ۲۰ اییییییییییییییییی
تو مثل هیچ کسی نیستییییییییییییییی

hala man miram dars bekhoonam ke nomreye 18

begiram va kheyli khoshhal sham

بلی بلی آفریییییییییین
جایزه داری اگه همه رو پاس کنی با نمرات عالی

va yek khabare toooooooooop baraye inke sobh ke

miyay sare kaar khoshhal beshi

به به بگو ببینم چیه؟؟؟؟؟؟

mmmmmmmmkhabar ine ke oonn emthan khafane bood

ke shanbe dashtam va be khatere jashn daryoushh

vaght nashod bekhoonam nomrash oomad va ma ba

ejazeye bozorgtara va doaaye doostan shodim 15.75

khob hala omidvaram ke khoshhal shode bashi

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای
آفریییییییییییییین نازی آفرین
نمیدونی قد خوشحالم مرسی نازی که ما رو سربلند کردی مرسی

khoda kone firoozeh ham biyad bekhoone in commento

va az in jaryan khabar daar she

chon midoonam ke khoshhal mishe

doosetoon daram

قربووووووووووووونت برم خودم بهش میگم خوشحال شه

rooze khoobi dashte bashi man beram bekoob

bedarsam midoostametoonnnnnn

موفق باشی

سپید جون جونم مگه امروز تعطیل نیست

بلی بلی تعطیل است

تو امروزم رفتی سرکار عزیزم؟؟؟

یادت باشه که قرارمون روزای تعطیل چیه

کار همراه با لذت بردن از زندگی

بلی بلی عزیزم سرکار هستم
امااااااااااااااااااااااااا این جا جشن است امروز

سپیده جون جونم عاشقتم عزیزم♥♥♥♥♥♥

هزار و هوارو شونصدتا دوستت دارم

قربونت برم من که اینقد مهربوووووووونی

باشه راستی دیگه دعا نمیکنم که یه ربع نت شرکتتون قطع

شه ...آخه دلم نمیاد سپیدجون جانم ناراحت بشه

دوست ندارم دوست جونم غصش بشه

ای فدای توووووووووووو با این دل مهربونت مرسیییییییییی عزیززززززززززززم

عقش منی تو

عسیس منی تو

دوستت میدارم♥♥♥♥♥♥

همه این ها رو که گفتی می۲

سلام سپید عزیز...
من شرمنده همه دوستای عزیزم شدم که این همه مدت غیبت داشتم...
راستش همونطور که تو آپ جدیدم توضیح دادم نزدیک یه ماه بود خط ADSL ام قطع بود و نتونستم خدمت دوستان برسم....
از امروز دیگه مجددا خطم وصل شد و ایشالا جبران میکنم...
بابت شرکت در مسابقه هم ممنون که قبول زحمت کردین و تشریف آوردین...
نتایج این مسابقه رو هم زود زود اعلام میکنم...فقط چون تازه خطم وصل شده کلی از دوستان رو باید سر بزنم و براشون کامنت بذارم و به همین دلیل امروز نمیرسم در مورد مسابقه آپ کنم...فردا یا پس فردا انشاءالله درخدمتم...
Black13

این دفعه منو برنده اعلام کن

فیروزه 1390/03/27 ساعت 08:37

خوش بگذره بهت عسیسم

مرسی عزیززززززززززززززززززززم
جای تو و نازی خالی بود خیلی حال داد

hala dige bi khabar ghayeb mishi haaaaaaaaaaaaa

nemigi man negaran misham naaaaaaaaaa

age in emthanamo kharab konam hamsh taghsire

ghayeb shodane toe Sepid khanooooooom

akhe nemigi delam hezaro shoonsad ta raah mire













ببخشیدددددددددددددددددددددد

حالا این دفعه رو میبخشمت به شرطی که حسابی خوش

گذرونده باشی با وجود اینکه دلم برات تنگید اما خب

خوشحالم که امروزو استراحت کردی گلم

من ساعت 7:30 باید سرجلسه امتحان باشم

و چهارمین امتحان را هم بدهیم و بریم که داشته باشیم دوتا

امتحان دیگه

زیاد درس نخووندم اما خب فکر کنم بتونم 10 بگیرم

موفق باشی مطمونم نمره عالی میگیری چون خودت عالی هستی

امیدوارم که هفته خیلی خیلی خوبی داشته باشی عزیزم

پر از شادی و خوشحالی

من هم که یه هفته خیلی خیلی پرکار دارم تا ببینم که خدا چی میخواد

مرسی عزیزم
منم امیدوارم این هفته همه امتحانات بالای ۱۷ باشن

دوستت دارم عزیزم

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

موری 1390/03/28 ساعت 18:29



روز منم مبارک !!

امتحانامبد نیست !

تا ۱۳ هنوز دارم !‌

مراقب خودت باش ۱

مثه این عروسه نشی که تو قالب وبلاگته ۱

فیروزه 1390/03/29 ساعت 08:37 http://Shotod.blogfa.com

اینم ۳۷
روز خوبی داشته باشی عسیسم

سپیده 1390/03/29 ساعت 22:38

اونی که مدعی بود عاشقته
بی خبر رفت و تو ابن بی راهه هاااااااااا رد پاشم واسه چشمات جا نداشت!
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاااه دلو سوروندی
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاآه چرا نموندی

seideh joonam chete azizam chera narahati

ooni ke modae bood asheghete hamoon behtar k eraft

kasi ke liyaghat naadare hamoon behtar ke bere

elaahi man fadat besham age kasi ashegh bashe nemire

sepid joone man dige narahat nabash azizaaaaaaam

bebin mano firoozeh asheghetim va nemizarim hich jaa berim

hata age bendazimoon biroon baz ham too ghalbet mimoonim

یعنی من شما دو تا رو نداشتم می مردم
عزیزای من دوستون دارررررررررررررررررررررررررم

dooset daraaaaaaaaaaaaaaam

فیروزه 1390/03/30 ساعت 08:30 http://Shotod.blogfa.com

سپیده نمیخوای آپ کنی تو ؟
هر چی هیچی نمیگم ببینم کم میاری ؟ میبینم نخیرررررررررررررررررررر

اتفاقا دارم می نویسم
کمی دندون رو جیگر میزاشتی......


خوش اومدی

azizakm omidvaram halet khoob bashe va hich chize

ohemi nabashe barat doa mikonam ke zood bargardi

قربونت برم من نازی

delam barat tang mishe zood biyaaaaaaaa


esterahat yaadet nare

hezaro shoonsad ta dooset daram

مرسی عزیززززززززم
دوست دارررررررررررم

hata vaghti inja nisti baaaaaz too ghalbe man hasti

dooset daram khanomi

sepid joonaaaaaaam zoood biya ke delam tange barat

منم دلم برات تنگ شده برا مهربونی هات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد