دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

شب آرزو ها

امشب برا تک تکتون بهترین آرزو ها رو دارم 

برا همه آرزو میکنم همیشه شاد و سربلند زندگی کنین و هیچ وقت پیش کسی شرمنده نباشین 

 

خدا جونم برا خودمم آرزو میکنم هیچ وقت گذشته ام رو بخاطر نیارم و همه چی رو فراموش کنم همه چی رو  

خدا جون ازت خواهش میکنم کاری کن که من برا اتفاقایی که برام افتاده اشک نریزم 

 

خدا ازت خواهش میکنم کاری کن من یادم بره کسی به نام مجید یک روز تو زندگی من وجود داشته 

 

خدا کاری کن دیگه براش اشک نریزم دیگه دلتنگش نشم 

 

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تو رو به حرمت این شب قسمت میدم کاری کن من برا همیشه فراموشش کنم. 

 

برا فیروزه جون : فیروزه امشب برات دعا میکنم خدا به زودی مشکل رضا رو حل کنه و بتونه تمام مشکلات رو با حاجی حل کنه و مستقل شه بتونه براحتی بیاد کنارت و یه زندگی مشترک رو در آرامش با هم شروع کنین. 

 

برا نازی جونم : نازی امشب برات دعا میکنم تو هم مثل من گذشته ات رو بطور کامل فراموش کنی و یادت بره کسی به نام حسن یه روزی تو زندگیت وجود داشته،برات دعا میکنم بتونی یه مادر شایسته برا داریوش باشی و بتونی به خوبی جای خالی پدر رو براش پرکنی،برات دعا میکنم بتونی همه واحد ها رو پاس کنی  و در آرامش کامل در خونه جدید با پسرت زندگی کنی بدون استرس.  

 

برا سحر : سحر جان امشب برات دعا میکنم که اگه قراره منصور فقط ازت سواستفاده کنه و قالت بزاره و بره و تو بمونی با اشک هات و دل شکسته ات خدا بزودی چهره واقعی منصور رو بهت نشون بده و براحتی بتونی ازش جدا شی بی دردسر.همچنین برا کنکورت امیدوارم رتبه تک رقمی برامون بیاری. 

 

برا رها : رها عزیزم امشب برات دعا میکنم این راه مثبتی که داری توش قدم میزاری باعث شه تو زندگیت همیشه شاد و مثبت باشی. امیدوارم همیشه بهترین ها رو داشته باشی.

 

برا مهای عزیز : عزیزم امشب برات دعا میکنم  همیشه شاد و سربلند باشی.و در همه کارات پیروز.

 

برا مرتضی : مرتضی امشب برات دعا میکنم بتونی امتحانات رو به خوبی بدی و جواب کنکورت خوب باشه و در ارشد قبول شی تا بتونی برا یه مدت از کابوس سربازی رفتن خداحافظی کنی. 

 

برا عماد: عماد امشب برات دعا میکنم امتحانات رو خوب بدی و موفق باشی و بتونی با یه دختر خوب که لیاقتت رو داشته باشه آشنا شی. 

نظرات 14 + ارسال نظر

سلام عزیزم

مرسی ...

به خاطر آرزوهای قشنگت مرسی

منم امشب آرزو می کنم به همه ی آرزوهات برسی...

حتما نماز امشبو بخون یادت نره.اگه نمی دونی چجوریه من تو وبلاگم گذاشتم

دعام کن حتما


ای قربان توووو

firoozeh 1390/03/19 ساعت 22:25

azizammmm merc babate arezohaie ghashanget
az to va dele mehrabonet kamtar az in entezar nadashtam
asheghetammmmm

یعنی من تو رو نداشتم هاااااااااا الان دق میکردم
دوست دارم ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ تا

ghorbooonet beram man ba arezoohat azizam

dige chesham sooo nadare bavar kon ke betypam badan miyam faghat oomadam ke bedooni kheyli baram aziziki

ای قربون چشهای خوشگلت من

رها 1390/03/20 ساعت 15:40 http://ashke-anaar.blogfa.com

وااااااااااای سپییییید
این رها که نوشتی منم؟؟؟؟؟؟
مچککککررررررمممممم

خود خودتی عزیززززززززم

سحر 1390/03/21 ساعت 15:10

ممنونم عزیییییییییییییییییییزم...
واقعا ممنونم سپیده..........
دعا کن اگه اگه قراره به ضررم باشه بدونه این که بفهمم چی شده تموم شه....
سپییییییییییییییییییده عاشقتم

خدا کنههههههههههههههههه
عزیزم نگران نباش خدا بزرگه

سحر 1390/03/21 ساعت 15:16

آره....
میخوام از فردا شروع کنم حسابی....
شاید اینجوری کمتر به اونم گیر بدم...
به قول خودش حق دارم ولی باید به خاطر موقعیت شغلیش درکش کنم...
باید بذارمش تو حاشیه...
هروقت بود بود ولی نبود هم مهم نباشه...
فک کنم بهترین تصمیم تو این موقعیت این باشه...

آفرین بهترین تصمیم همینه
پا برجا بر تصمیمت باشی عزیززززززززززززززززززززم

مرتضی 1390/03/21 ساعت 18:58

سلام !!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرسی بد نیستم !‌

امتحانا هم بدک نیست !!

به خدا هر سری میام اینجا ( نت ) یادت میفتم ! منم برات آرزوی خوشبختیو خوش کامی رو دارم گلم !

امتحانام تموم شه یه دله سیر میام بغلت ! دلم برات تنگیده !

خدا رو شکر که امتحانات خوبن!
این جا رو من اصلاح میکنم بچه ها مرتضی عجله داشته نتونسته مفهوم جمله شو برسونه
مرتضی دلش برا این بلاگ تنگ شده و میخاد یه دل سیر بلاگ رو بخونه!
همین

میدونی چقد دوستت دارم

میدونی عاشقتم؟؟؟؟؟؟

نمیدونی میدونم که نمیدونی آخه خیلی تابلوِ که نمیدونی

عـــــــــــــــــــــــاشقتم عزیزم

ای من به قربونت
عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم

جیگمل منی تو

سپیده میدونم چه همه برام دعا کردی گلم ازت ممنونم

خدا کنه دلت همیشه شاد باشه

عزیزم تو وفیروزه که شاد باشین منم شاد هستم

فیروزه 1390/03/22 ساعت 08:01 http://Shotod.blogfa.com

سلام سلاممممممممممممممممممم

سلام به روی مااااااااااااااااااااهت

فیروزه 1390/03/22 ساعت 08:01 http://Shotod.blogfa.com

چطوری عشقم ؟

قربونت برم منننننننننننننننننننننننن
بسیار بسیار خوب

فیروزه 1390/03/22 ساعت 08:02 http://Shotod.blogfa.com

روز خوبی داشته باشییییییییییییییییییییی


امروز که این جوری ام
چون خبر های خوب از نازی رسید
و شما حالتان خوب است بانوووووووووو

فیروزه 1390/03/22 ساعت 08:16 http://Shotod.blogfa.com

eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
من 13 بودم تو کامنت بالا هوریااااااااااااااااااااااااااااااا

بلی بلی
امیدواریم برایتان شانس بیاورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد