دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دغدغه های من در این روزها

سلام به همه دوستام

خوبین؟

میخام ماجرای این روزهام رو براتون تعریف کنم :

چند روزه یه خاستگار سمج دارم تا حالا ندیدمش مامانش و خواهرش رو دیدم انصافا هر دو خوشگل بودن اگه خودش هم شبیه این ها باشه بدک نیست،موقعیتش هم خیلی خوبه،ماشین داره،خونه داره ،شغلش هم خوبه،از لحاظ خونوادگی هم خیلی خوبه،فرهنگ خونوادشون هم خوبه(مذهبی نیستن زیاد می شه گفت مثل خونواده ما هستن)جونم براتون بگه من روز اول اصلا نمیخاستم حتی مامنش و خواهرشو ببینم گفتم هرچی که باشن نه!ولی چون زیاد اصرار کرده بودن مامان قبول کرده بود که بیان خونمون،بعد قرار به من گفت که بخاطر حرف مامان مخالفت نکنم و زود تر برم خونه،رفتم و از شانس من دوتاشون هم از من خوششون اومده و دست بردار نیستن قبلا فقط به اسرار پسرشون اومده بودن ولی حالا دیگه همگی اصرار میکنن.نمیخام اینجا دروغ بگم پس واقعیتش رو میگم بعد از چند روز که اینقد اصرار کردن خیلی نرم تر شدم و الان دیگه مخالفت نمیکنم ،دیروز باز زنگ زده بودن که چی شد؟به مامان گفتم اگه زنگ زدن بگو پسر بیاد ببینمش و باهاش حرف بزنم ببینم چه جور آدمی هست ........

خیلی دو دل هستم نمیدونم باید چیکار کنم اصلا نمیدونم .........

برام دعا کنین خواهشااااااااااا


پ.ن: مجید زنگ زد و روز زن رو بهم تبریک گفت.


نظرات 13 + ارسال نظر
رها 1390/03/03 ساعت 18:01 http://ashke-anaar.blogfa.com

سلاااااااااام
آخی...الهی بگردممممممممممم
هر چی خدا بخواد سپید جونم
بسپار دست خودش
دلمون لک زده واسه یه عرووووووووسی


خدا نکنه
توکل به خدا
انشالله عروسی خودت

مرتضی 1390/03/03 ساعت 18:07 http://mortezaz.blogfa.com



دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

اولا اینکه برای مامان هیچی نخریدیم !‌فقط دیشب بردمش رستوران و خرید که حال کنه ویترینا رو میبینه !

دوم اینکه نظر بده اما اون شکلکه رو نده !‌باشه !‌؟

من از اون بدم میاد !!

امیدوارم بهش خوش گذشته باشه
باشه نمیذارم اون شکلک رو

firoozeh 1390/03/03 ساعت 18:09

salaaam.
Goftaniha gofte shode azizam bazam migam khob fekrato bokon va khaheshan az ro lajbazi tasmim nagir azize dele firoozeh.

مرسی عزیزم باشه هرچی فیروزه جون بگه

مرتضی 1390/03/03 ساعت 18:12 http://mortezaz.blogfa.com



عروسی کنی نت هم میای ؟!

راستی مگه مذهبی بودن بده ؟!!

واقعا که !!‌یه زمونی همه میگفتن خانواده هر چی باشه باشه فقط مذهبی و اصیل باشه !‌حالا تو اومدی میگی آدم هرز باشه اما مذهبی نباشه ؟!‌

....................................................
به امتحانش می ارزه !‌بگو بیاد یا خوشت میاد یا نه دیگه ! از قدیم گفتن پسر ۱۰۰ نفرو میخواد یکی رو میگیره !‌دخترم هزار تا خواسگار داره اما به یکی بله میگه !‌

هر چند فکر کنم مال تو همین یکی هم زورکی بوده ! البته نه تنها تو همه دخترای امروز همیننن !

...................................................

بسژار حکمت خدا !‌!!۱ واقعا که خوب در و تخته رو به هم جور میکنه !

فک نکنم متاهلی به نت ربطی داشته باشه!
مذهبی بودن بد نیست شیخ بودن بده مرتضی،میدونی از خرمقدس هایی که فقط تظاهر میکنن به مذهبی بودن و شورش رو در میارن بدم میاد.
من نگفتم هرز باشه گفتم دوست ندارم خرمقدس باشه!
احتمالا فک کنم این یکی هم مغز خر خورده که اومده دنبال من بگو آخه مرد حسابی دختر قحطه؟؟؟
توکل به خداااااااا

مرتضی 1390/03/03 ساعت 18:33 http://mortezaz.blogfa.com



واقعا که مغز خر خرده اومده !!

اخه چون من هزار بار بهت میگم اون شکلکو نده اما تو بازم میدی !

بیشول ُ خل ُ گاب ُ اردک ُ



در ضمن وبلاگمو آب بستم بهش !‌آ~پ نداشتیم آب معدنی دادیم بهش !


مرسی بابت چیزایی که برام تو وبلاگت نوشتی مرسی

مرتضی 1390/03/03 ساعت 18:34 http://mortezaz.blogfa.com

پ.ن: مجید زنگ زد و روز زن رو بهم تبریک گفت.

...................................................

اینو تازه اضاف کردیا ~!‌

ایشون کی باشن ؟!

اگه میخای بشناسی برگرد به نوشته های قبلی

نمیدونم چرا اینطور فکر میکنم که هر دختری که از شوهر و خواستگاری و این دم و دستگاه حر ف میزنه ، یه جور کمبود توجه از طرف جنس مقابلو داره ، یه جور آشفتگی ذهنی که بدجور دلش میخواد جنس مذکرو به خودش جلب کنه!

نه اینکه از جنس مذکر خیلی خوشم میاد میخام جذبشون کنم!!!
خیلی دل خوش ازتون دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فیروزه 1390/03/04 ساعت 08:58 http://Shotod.blogfa.com

جیمی یانگ نظرت محترمه ولی اگه دوست نداری نخون عزیز دلم
سپیده حرفاشو واسه دوستاش مینویسه و مهم نیست که تو باور کنی که راست میگه یا از رو کمبود توجه میگه پس دیگه اینطرفا نبینمت

قربونت برم من فیغووووووووووووووووووووو
فدااااااااااااااااااااااااااااات
مر30000000000000000000000000000000000


عشق منی دختررررر

مرتضی 1390/03/04 ساعت 11:29 http://mortezaz.blogfa.com



به فیغو فیغو جونت چه بر خورده حرفای این پسره ! تازه تهدید میکنه که اینورا دیگه نیا ها !‌

همه حرفاشو میزنه بعد میگه نظرت واسه من محترمه !!

در ضمن سپیده مگه ما مردا چه هیزم تری بفروختیم ؟

من الان نت نیومدما ! دوستان جای ما اومدن !! من دارم درس میخونم !‌

اولا که تو باید بگی فیروزه خانم!
دوما فیروزه همیشه به من لطف داره بخاطر همین رفتار مشتی شه که عاشقشممممممممم
سوما اینجا خونه خودشه و از هرکی خوشش نیاد می تونه بگه که نیاد اینجا!
چهارما ازش خیلی ممنونم بخاطر همین برخوردش چاکرتم فیروزه
پنجما هر چی میکشیم از دست شما مردا می کشیبم

فیروزه 1390/03/04 ساعت 11:38 http://Shotod.blogfa.com

گفتم محترمه چون محترمه ولی یه بارش محترمه گفتم دیگه تکرار نکنه چون تکرارش خوب نیست.
حالا چرا به شما بر خورد؟
مگه شما مخاطب من بودید ؟
درضمن یادم نمیاد اجازه داده باشم من و فیغو صدا کنید ؟؟؟

فیروزه کاملا محترمانه و غیرمستقیم گفته بهش که عقده ای خودتی آقا!
اصلا مرتضی راس میگه فیروزه به تو چرا برمیخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدی هر چی میکشیم از دست ما مرداست؟
نظر دادنتون هم بعضی وقتا یه دردی می شه برامون

تناز 1390/03/04 ساعت 11:44 http://mystation.blogfa.com/

به به سلااااااااااااام!

چه موقع خوبی اومدم عروسی دعوتیم دیگه نه

اوه کد رو!

47070

خوش اومدی خانمی

فیروزه 1390/03/05 ساعت 09:11 http://Shotod.blogfa.com

جوووووووووون
آیا شما آپ ما را ندیدید؟؟؟؟؟؟

عماد 1390/03/05 ساعت 12:24 http://love3.blogsky.com

سلام آبجی سپیده بخدا خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دلم واست تنگ شده یه کم درسام سخت شده بخاطراین نیومدم زودی میام خیلی کارت دارم


موفق باشی الان فصل امتحاناتت هست برو درستو بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد