دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

روز زن مبارک

مرد آمد و دردی به دل عالم شد

از روز اول قسمت زنها غم شد

در دفتر خاطرات حوا خواندم

جانم به لب رسید تا آدم شد


پیشاپیش روز زن  را به همه زجر کشان عالم هستی که جان و روح خود را برای تعلیم موجودات ناشناخته ای به نام مرد نثار میکنند.تبریک می گویم.



نظرات 21 + ارسال نظر

avaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

قربون خانم اوووووووووووووووووووووول

ghorboonet beram ke inghad khoshgel neveshtiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


والا مردها ما رو خفه کردن

مرتضی 1390/03/02 ساعت 11:32 http://mortezaz.blogfa.com



خنده !‌دومممممممممممممممممم

اولا اینکه خیلی بدی !‌ هر چی میکشیم از همین حواست که فردوس برین جایم بود !!‌

دومن ! مامان من تلفن همراه نداره براش کارت شارژ بخرما !‌‌اخم !

سومن روز خودت موبارک

۱) خوبی از خودته آقا مرتضی
2) پس هزار تومنیت رو کادو کن بده به مامانت یه کادو پیچی قشنگ که ذوق کنه
3)ممنون مرسی

مرتضی 1390/03/02 ساعت 11:33

ناناسی میشه این همه اول نظر ندی !‌

خب کلی ذوق به خرج دادما !

آقا مرتضی اول شدن به این راحتی ها نیست که باید بجنبی

yeki bege rooze madar key hast

عزیزم 3خرداد مصادف با فتح خرمشهر

nochhhhhhhhhhhhhhhhhh nemishe Morteza jaan


emkan nadare esrar nakonnnnnnnnn

این جوری یاد میگیری وقت طلاست آقا مرتضی

میدوستمت خانوم گلی

ای قربووووووووووووووووووووووووون تو خانم عزیییییییزززززز

فیروزه 1390/03/02 ساعت 11:49 http://shotod.blogfa.com

چیزی نداریم بگوییم جز هی وای منننننننننننننننن

ای فدااااااااااااااااااای توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

مرتضی 1390/03/02 ساعت 12:09

نخیرم !‌‌!! یه بار من اول شدما !‌تازشم من که ۲۴ ساعتی اینجا نیستم !

آخرشم شما شماره همو دارین وقتی آپ میکنید به هم اس مس میدین بدو بیا آپم !!‌خنده

نه خیر من و نازی اصلا شماره هم رو نداریم
کاملا در اشتباهی اگه اینطور بود من به فیروزه اس میداد که آپم!ولی دیدی نظر 8 فیروزه بود!!!!!
میدونی ما همیشه در فکر م هستیم یعنی دوستی شاید روزی 50 بار به وبلاگ همدیگه سر بزنیم شاید هم بیشتر

مرتضی 1390/03/02 ساعت 12:10



پس من چی ؟!!! کی فدای من میشه ؟

( داری ؟!! رو نیست که ! )


یه فدایی هم برا تو پیدا میکنیم غصه نخور

مرتضی 1390/03/02 ساعت 12:13

اخه اگه نظراتم تاییدی نباشه نمی فهمم که کی یادداشت جدید اومده !‌

کلا بلاگ اسکای رو خیلی دوست دارم !‌از بلاگفا بدم میاد

بابا بلاگ اسکای پدر من رو در آورده میخام اسباب کشی کنم!
یه نظر خصوصی نداره
یه شکلک خوب هم نداره

مرتضی 1390/03/02 ساعت 13:01



به هر حال من بلاگ اسکای رو دوس دارم چون امکاناتش بالاتره !!

با فایر فاکس هم کار میکنه !

راستی مطلب آخرمو بدون تایید گذاشتم نظراتمو !‌

اینم ازین !!

بازم مشجلیه ؟

خیلی آقایی
به هر حال ممنون که حرفمو زمین ننداختی
مر300000000000000000000000000000000000

raaze hame chi too eshghe azizaaaaaaaaaaaaaam

midoostamet Sepideh jon joonam

آره عزیزم قربووووووووووون اون کلامت

ki jigaaaaaaaaaaaaar daare harfe Sepideh joon joone maa ro zamin bendazeeeeeeeeeeee haaaaaaa

man 12 tiram to tavalodet key hast azizam

yadam bashe az firoozeh ham beporsam fek konam firoozeh too mehr bashe

آره فیروزه مهر ماه هست
من 16 آذر (روز دانشجو)

فیروزه 1390/03/03 ساعت 07:50 http://Shotod.blogfa.com

سلام روزت مبارکککککککککککککککک

روز شما هم مبارک عزیزم 100 سال زنده باشی

فیروزه 1390/03/03 ساعت 07:50 http://Shotod.blogfa.com

هنوز زود مامان بشی ولی خوب دختر خانم که هستی


قربونت برم

فیروزه 1390/03/03 ساعت 07:51 http://Shotod.blogfa.com

من امروز ۷ های وبلاگ هارو آباد کردم اینم ۱۷ با یه عالمه آرزوهای خوب برای تو

ای قربون تو با شماره 7ت

روزت خجسته خانوم گلی

مرسی عزیزم روز خودت هم مباااااااااااااارک

میدوستمت امیدارم همیشه شاد باشی

باز هم میام فهلن کار دارم

قربونت برم من عاشقتم
میدونم میری بانک

مرتضی 1390/03/03 ساعت 12:07



واقعا که شما سه تا !! ناناسی و سپیده و فیروزه !!‌ چه شخصیت های جالبین !

من و یاد شخصیت های کارتونی میندازین !‌

مثه اون خواهر لوسومیه بود چی بود !‌؟؟؟ چهر تا دختر بودنا !!‌منتظر باباشون که رفته بود جنگ بودن !

من رو یاد اونا میندازین !‌فقط نمیدونم چرا اون دخترچهارمی رو ندارین !

من نقش اون رو بازی نمی کنما !‌از الان بگم !

جالبی از خودته مرتضی
حالا بابای ما کجاست؟نکنه جنگ رفته؟
دختر چهارمی ما هم گم شده
شاید هم خودتی

سلام...

به شما هم تبریک میگم این روزو.

همیشه دلم میخواست که بتونم روزمرگیهام رو بی د غدغه

ثبت کنم..

اما نتونستم..

بهتون تبریک میگم..

سلام
مرسی
وقتی این جا می نویسم دغدغه هام رو آروم می شم سعی کن تو هم می تونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد