دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

دختری عاشق با گیسهای بافته به رنگ شب

خدا همه امیدم تو هستی کمکم کن

خداااااااا

من دلم گرفته

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کجاییییییییییییییییییییی

برس به داددددددددددددددددددددددددددم

دیگه دارم کلافه می شم چرا با من این کارو میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا




نظرات 7 + ارسال نظر
مرتضی 1390/03/01 ساعت 13:32 http://mortezaz.blogfa.com

فدای دلت بشم عزیز !‌

این وقتا که دلت میگیره منم دعا کنا !‌

خواهش میشه !!‌اگه به تو تبریک نگم به کی بگم ؟ دیدم شوهر نداری دلم به حالت سوخید گفتم من نقش بی اف و نامزدتو بازی کنم دیگه !‌

نه بی شوخی تبریک میگم !!‌ایشاللا دلت هم زودی گشاد میشه

خدا همه دل های تنگ رو گشاد کنه
باز ممنون از تبریکت
آره فک نکنم کسی بهم تبریک بگه امسال

مرتضی 1390/03/01 ساعت 13:33



راستی جمعه دلت گرفته بود امروز چرا گرفته ؟‌!

دل من بعضی وقتا بیخود و بی جهت میگیره

فیروزه 1390/03/01 ساعت 13:35 http://shotod.blogfa.com

سلام سپید جونم
عزیزم چرا اینجوری میکنی آخه
به خدا ارزش نداره
آروم باش
آخه من چی بگم که آروم بشی عزیزم ؟
فقط می تونم بگم توکلت به خدا باشه همین

فعلا که آروم نیستم فقط داغونم داغون

سحر 1390/03/01 ساعت 15:06

آخه عزیزم چرا دلت گرفته....
منو بگی باز یه چیزی تو دیگه چرا...............
نبینم دلت بگیره هاااا
راستی سپیده ایده دسته گل خیللللللللللللللی باحال بود

دله دیگه بعضی وقتا میگیره
دقیقا یادمه وقتی این دسته گل رو به مجید دادم
استرس همه وجودش رو گرفته بود می گفت چیکار کنم خشک نشن میزارمش تو فریزر و چند تا فکر دیگه....... تا وقتی لمسشون کرد فهمید یکی مصنوعی هستش

فیروزه 1390/03/01 ساعت 15:15 http://shotod.blogfa.com

سپیده کجایییییییییییییییییییییییییی؟

همین دور و برام عزیزم

مرتضی 1390/03/01 ساعت 18:57

منم تصمیم گرفتم کارت اعتباری بگیرم !! هزار تومن دارم !‌میشه ؟

تازشم تکراری هم باشه قشنگ بود تو نباید میزدی تو ذوقم !‌

بد

در ضمن خیلی بدی !! میشه جای وبلاگ آیدی یاهوت رو بدی ؟

ضد حال زدن تخصص ماست
یه کارت شارژ بخر براش
خواهش می شود خوبی از خودتان است

فیروزه 1390/03/02 ساعت 08:36 http://Shotod.blogfa.com

۷
امیدوارم امروزت روز خیلی خوبی برات باشه

ای قربون دلت برم من که این قد مهربونه
منم امیدوارم همه مشکلاتتون حل شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد